Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie, ktos moze regenerowal kule cisnien (tzw. gruszke), ta czesc ktora odpowiada za hamowanie, bo u mnie jest ona uszkodzona, beta hamuje z opoznieniem, mozna to jakos zregenerowac czy trzeba kupic sprawna, moze wystarczy wymienic jakas membrane czy "cos tam" ? wie ktos moze, przechodzil przez taki problem?
e38 m62
Opublikowano

Jesteś pewien że to kula ?

Ja w E32 miałem podobny problem i okazało się że zacina się zawór połączony z kulą.

 

Należy pamiętać , że ten system ma normalne opóźnienie ok 0,5s, ale potem auto staje dęba.

Tak miałem w E32 335 AHG 290PS:-) manual, wiele wiele lat temu.

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
u mnie auto ma opuznienie kolo 3-4 sekund, potem zaczyna sie zatrzymywac, jak mozna sprawdzic te zawory, bo u mnie ten zawor jest mokry od oleju, to ten co ma 2 wtyczki, a i mialem urwane kabelki to je przylutowalem, ale auto dalej ma problemy z hamowaniem
e38 m62
Opublikowano

Cze.

 

Ja taką bejce miałem w latach 92-95 więc dokładnie nie pamiętam , ale jak masz mokry ten zawór to źle !!, sprawdź gdzie cieknie.

W moim puściła tak blaszana zaślepka na zaworze, po naprawie było OK.

Później przejechałem tym autem 1milion km i działało super !!!!!

Ten układ musi być absolutnie szczelny , wtedy działa dużo lepiej niż z servo.

POWODZENIA

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.