Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy to normalne, że po wymianie sworzni i tulei metalowo-gumowych auto nie jest w stanie utrzymać prostego toru jazdy? Na dodatek kierownica jest krzywo, wcześniej była prosto :?: Byłem na zbieżności, niby ustawili, ale coś to ustawianie nie wiele dało. (Ustawili 2 w plusie) Zaczynam wątpić. Auto jedzie albo w lewo albo w prawo, cały czas kręcę kierą. Pomóżcie.
Opublikowano
Chłopaki może wina leży po stronie naszych cudownych dróg. Wiadomo jak wyglądają nawet nowe drogi w Polsce. Niby wszystko cacy a tu auto Nam znosi. Ja mam z zawiasem wszystko lux amorki też i również często znosi samochód jak puszczę kierownicę. To też trzeba brać pod uwagę.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Jak Ci ustawili zbieżność skoro kierownica jest krzywo ? Chyba coś im nie wyszło. Podjedz do innego zakładu , niech sprawdzą.
http://img510.imageshack.us/img510/7666/podpisgn8.jpg
Opublikowano
Też mi się tak wydaje, w przyszłym tyg podjadę do ASO w Jeleniej. Co do naszych dróg, to prawda, że czasem trzeba się siłować z kierownicą, ale do wymiany sworzni auto jeździło normalnie. Nie było żadnych kłopotów z utrzymaniem toru jazdy. Ktoś zna ten serwis w Jeleniej Górze? Warto tam jechać, czy ASO Wrocław będzie lepszy?
Opublikowano

Kolego koniecznie napisz co bylo przyczyna jak juz to naprawisz :cool2: .

 

dzieki z gory

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A to ciekawe. Ja wymieniłem jeden sworzeń (lewy krótki) ok. 3 miesięcy temu (i było OK) a dziś 2 sworznie na prawym wahaczu. Jest dużo lepiej, chociaż nie mam zbieżności ustawionej. Kiera jest podczas jazdy na wprost skręcona trochę w lewo.

Reasumując, myślę, że gdy mamy zużyte zawieszenie (np. luzy), to auto "myszkuje" po szosie i musimy go pilnować. A gdy jest OK auto "pływa". Terminologia jest naciągana ale ja mam takie wrażenie :dance:

 

Cyberhit, wydaje mi się, że masz nadal źle ustawioną zbieżność. Jedź na inna stację, zrób pomiar i jeśli będzie źle to poproś o wydruk (ew. ustawienie) i jedź do gości, którzy Ci wcześniej ustawiali i im grzecznie i kulturalnie "nawytykaj". Jeśli będą fachowcami, to chociaż powinni Cię przeprosić (o zwrocie kasy nawet nie myślę :duh: ). Jeśli pomiar zbieżności wyjdzie dobry, to będzie trzeba szukać dalej - niestety.

 

Jakie masz rozmiar opon? Pytam się dlatego, że kiedyś miałem 205-tki i właśnie pilnowałem i siłowałem się z betą na prawie każdej drodze. Teraz mam 195 i jest prawie super. Macie rację z tymi asfaltami, nawet nowa szosa jest do... napewno nie jest do bezpiecznej jazdy :mad2:

Opublikowano
Mnie tez ostatnio zaczela plywac. Wczoraj wjechalem na kanal. Sworzenie ok, amorki ok... co sie okazalo? Gumy stabilizatorow. Luzy jak sam sk%&@%@$. Sprawdz u siebie :)
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Mam kapcie 195 (na lato 205), gumy stabilizatora niby nowe, cóż sprawdzę tą zbieżność i jeśli nie pomoże wymienię łączniki na inne. Dam znać co było przyczyną.
Opublikowano
Ja mam podobny problem auto przy predkosci od 120 km/h zaczyna sie kiepsko prowadzic ,zwieszenie sprawdzone -zadnych luzów,(poprzedni własciciel powymienial sworznie wachaczy),amortyzatory sprawdzone ok 70% sprawnosci czyli calkiem niezle,gemetria zawieszenia w dwoch zakladach robilem i jest ustawione super ,opony czy zimowki czy letnie auto tak samo sie prowadzi brak mi juz koncepcji co zrobic :mad2: mysle jeszcze nad załozeniem rozporki kielichów moze sie to cos pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.