Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , do tej pory tylko czytalem Forum jednak ta okropnie "tjuningowana" e34 zdopingowala mnie do zarejestrowania sie i zadania pytania bardziej doswiadczonym fanom BMW . Otoz jak w temacie, objawy sa takie : TDS dymi na bialo po tym jak dluzej postoi na jalowym biegu , najgorzej jest po odpaleniu, niezaleznie czy silnik jest cieply czy zimny, nastepnie pozniej (czyli po postoju na biegu jalowym) przez ja wiem dwa kilometry , moze mniej zostawia za soba potezna zaslone dymna - raczej biala , na pewno nie czarna ani nie niebieska, po prostu taka biala, gesta chmura utrzymujaca sie w powietrzu jakis czas. Pozniej ten objaw ustepuje i nie dymi w ogole - az do nastepnego postoju. Wtryski sa sprawdzone - OK , pompa wyregulowana - OK, oleju nie bierze ponad to co przewiduje instrukcja, wody z chlodnicy w ogole nie bierze, turbina sprawdzona - OK , rozrzad wymieniony, osiagi sa ok - takie jak kazdy inny sprawny TDS , obroty nie faluja, nie grzeje sie, uszczelka pod glowica sprawdzona - OK i juz mi sie skonczyly pomysly, moze cos podpowiecie, mam jeszcze pomysl wywalenia katalizatora - moze to cos pomoc? Czy moze pomoc albo zaszkodzic ?! Pozdrawiam serdecznie Was i chlopakow z warsztatu w Macierzyszu pod Warszawa ! PS. Pomimo tego ze BMW ma w Polsce reputacje taka jaka ma to kultura dyskusji i poziom wiedzy jego uzytkownikow bije na glowe fora innej marki!
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
Witam!!!! Kolego a sprawdziłeś poziom cieczy chłodzącej? Nie piszesz nic o odpalaniu rano czy pali ciężko czy bez problemu A głowica jest w porządku? Ja miałem podobny przypadek w inym samochodziku też dymił na biało przez jakiś okres po rozruchu i okazało się że to przez uszczelkę Ale może się mylę wiec może kto inny to potwierdzi, ale w takim przypadku nie pozostaje nic innego jak uszczelka i głowica przenajmniej ja tak myślę Pozdrawiam i życze sukcesów!!!!!
Opublikowano
Glowica tez jest w porzadki i uszczelka tez OK, sprawdzone. Rano pali troche ciezej ale generalnie bez problemow. A co z tym katalizatorem...? moze to cos pomoc?
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
a poziom cieczy chłodzącej jst ok? To dymienie jeśli jest białe to napewno para wodna Ja mam bmw 524 e34 i tez rano kopci na biało i widać to przy takich temp jak teraz mamy Jeśli nie kopci no czarno ani na niebiesko to jest ok Nie mogę Ci więcej powiedzieć bo to trzeba zobaczyć jak kopci Katalizator możesz usunąć (przynajmniej sprubój) i zobaczysz co się będzie działo może poprostu jest zatkany i nie wypuszcza dobrze spalin Pozdrawiam
Opublikowano
jak kopci Katalizator możesz usunąć (przynajmniej sprubój) i zobaczysz co się będzie działo może poprostu jest zatkany i nie wypuszcza dobrze spalin Pozdrawiam

:nienie: za mało mamy smogu?dbajmy o naszą planet żeby następne pokolenia miały gdzie życ...

 

A co do dymienia-to chyba zwykłe parowanie,na wszelki możesz sprawdzić poziom cieczy...

pzdr

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
parowanie to to nie jest bo para nie jest taka gesta jak ten dym , poza tym jak bylo cieplo to bylo to samo :) a co do smogu to zapewniam cie ze katalizator po licznikowym przebiegu 290 tysiecy :> na pewno nie spelnia swojej funkcji :) no coz chyba musze sie przyzwyczaic ... plynu ani oleju nie ubywa. Pozdrawiam!
The Ultimate Driving Machine

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.