Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem w trakcie kupna dla mojego przyjaciela BMW 750 iL, ale potrzebuję warsztatu, albo osoby mającej do czynienia z tym modelem, która mogłaby zaoferować pomoc w przejrzeniu tego auta. Głównie zastrzeżenia mam do silnika, bo reszta jest ładna.

 

- mokry od dołu od oleju

- obniżają się obroty przy maksymalnym skręcie kierownicą

- po odpaleniu, jak jest zimny chodzi jak V8

- kiepsko wkręca się na obroty

 

Auto stoi na kaszubach

Opublikowano
Jestem w trakcie kupna dla mojego przyjaciela BMW 750 iL, ale potrzebuję warsztatu, albo osoby mającej do czynienia z tym modelem, która mogłaby zaoferować pomoc w przejrzeniu tego auta. Głównie zastrzeżenia mam do silnika, bo reszta jest ładna.

 

- mokry od dołu od oleju

- obniżają się obroty przy maksymalnym skręcie kierownicą

- po odpaleniu, jak jest zimny chodzi jak V8

- kiepsko wkręca się na obroty

 

Auto stoi na kaszubach

 

No nie wiem po co w ogóle chcesz jechać oglądać to padło :?:

Opublikowano
nie chodziło koledze że zna to auto , tylko po Twoim opisie wnioskuje kiepski stan tego silnika !!!! najbardziej niepokojące jest słabe wkręcanie się na obroty....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

W takich sytuacjach zawsze posiłkowałem się znawcą tematu/mechanikiem, bo nie ma aut, które sprzedaje się w stanie idealnym.

 

Nie chcę wiedzieć czy jest coś do zrobienia, tylko co i ile to będzie kosztować.

Zawieszenie, buda są w świetnym stanie, wnętrze to samo. Tylko silnik.

Opublikowano
no właśnie silnik jak ktoś robi na bieżąco to wie co ma nowe a co może być jeszcze do wymiany , i w czym tkwi problem , a problem jest wnioskując z tego co opisujesz!!!!! poczytaj posty niektórych użytkowników dotyczące V12 nieraz i podłąćzenie pod kompa nie daje diagnozy problemu.... aha przejrzyj ceny części eksploatacyjnych nie mówię tu o podstawowych typu filtry , tylko kable WN x2 , kopułki x2, palec x2 , świece x12 , cewki x2 , przepływomierz x2 , problematyczne przepustnice EML x2 , sondy x2 , wspominałeś że cieknie spod uszczelek , uszczelki pod pokrywy zaworów x2 , uszczelki misek oleju x2 , więc przekalkulujcie bo inaczej jak kolega napisał zapłaczecie się :beksa:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.