Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku zaznaczam, że tłumaczyłem to na polski, ale niestety nie wszystko jest jasne, co należy zrobić/sprawdzić/wymienić. Proszę o pomoc:

 

ABS/ASC

25 Line interruption-brake light switch

67 CAN ERROR

40 Gas-Valve : potentiometr error

 

LCM / CCM

40 Thermical oil level sensor

 

 

DME / DDE

69 fuel-pump relay

203 lambda regulation limit exceeded : oxygene sensor 2

Bank 2

cylinder 4-6; after catalytic converter

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
W komputerze silnika są błędy pompy paliwa i sondy lambda. Możliwe że po prostu zabrakło benzynki i się pojawiły lub faktycznie są gdzieś usterki :cool2:
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Kasowałem je i po ponownej diagnostyce pojawiają się znowu. Silnik pracuje normalnie bez problemu i dziwnych zachowań.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
czy sonda pracuje można zobserwować w funkcji Data Live. Obydwie sondy powinny pokazywać napięcie w zakresie 0 do 1v a nie "stać " w miejscu.
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano

Po tłumaczeniu wygląda to tak, na koniec każdej liniki moje pytanie:

203 - regulacja lambda poza zakresem; sonda 2 rzad cylindrów drugi (sonda za katalizatorem) - czyli lambda do wymiany?, a co to jest ta druga sonda?

 

69 - przekaznik pompy paliwa - czy to jest ten w bagażniku, nad akumulatorem?

 

 

40 - czujnik poziomu oleju (jezeli kontrolka poziomu oleju swieci na zolto to czujnik musisz wymienic ) - kontrolka nie świeci się, ale gdzie jest ten czujnik?

 

25 - przerwa w obwodzie włącznika pedału hamulca - a to co za zwierzę?

 

 

40 Gas-Valve : potentiometr error - a o co chodzi z pedałem gazu?

 

 

Dodatkowo odczyt z Live data:

strona 2/5

Lambda probe heating 1 - 23,520%

Lambda probe heating 2 - 23,520%

Signal Lambda probe heating 1 - 4,875V

Signal Lambda probe heating 2 - 4,875V

 

Strona 3/5

Cylinder bank1 - jakieś ujemne wartości

Cylinder bank 2 - same zera

 

Strona 4/5

Że regulator lambda cylinder bank 1 i 2 - aktywny

 

Strona 5/5

VANOS - LATE - o ci chodzi z tym vanosem - opóźniony, czy co?

 

Zamieściłem to co przykuło moją uwagę i nie bardzo wiem jak to się może mieć do pracy silnika itd

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.