Skocz do zawartości

wer. USA, brak regulacji świateł(sam. bez xenonu)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kilka dni temu zakupiłem e46 325i touring '04 sprowadzone z USA(końcówka VINu - PJ00885).

Na desce na prawo od regulacji intesywności podświetlenia zegarów nie ma regulacji wysokości świecenia świateł. Samochód jest bez lamp ksenonowych.

Wyszukałem na forum, że niektóre samochody w wersji na rynek amerykański posiadały samopoziomowanie przy zwykłych lampach(ktoś wspominał też o NIVO ale brak konkretów). Wydaje mi się jednak, że u mnie tego samopoziomowania nie ma, więc co mam zrobić aby nie oślepiać innych kierowców kiedy załaduje więcej bagaży?

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
nic ma byc dobrze jak tak mialem w t4 i bylo ok sa ustawiaone tak zeby bylo dobrze widac ale nie oslepiac. jeszcze na stacji diagnostycznej moga sprawdzic ustawienie, ale ja bym zajrzal do lamp czy sa silniczki jak tak to regulacja jakas musi byc

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewanie byly xenony ale sie rozbły i wstawili tańsze zwykłe lampy które powinny mieć ręczną regulację.
Opublikowano
Na desce na prawo od regulacji intesywności podświetlenia zegarów nie ma regulacji wysokości świecenia świateł. Samochód jest bez

lamp ksenonowych.

 

 

zgadza sie nie ma poziomowania swiatel musisz ustawic je recznie=srubokretem

Opublikowano

@chmurkagoscieradow: ustawione są idealnie, świecą nawet na krótszą odległość niż lampy z poprzedniego auta w którym była regulacja. Sprawdziłem dziś przy obciążeniu 4 dorosłych osób i światła nie rażą :cool2:

 

@BaX: akurat w moim autku nie było xenonów. Przeglądałem ogłoszenia na ebayu i żadna trójka niezależnie czy z xenonami czy bez nie posiada ręcznej regulacji.

Nawet w instrukcji pod USA jest pokazany taki panel sterowania:

http://img510.imageshack.us/img510/199/headlightft8.png

Wydaje mi się, że po prostu amerykańskie prawo nie wymaga regulacji poziomu świecenia :)

 

@Timon: przed pisaniem mojego posta Twojego jeszcze nie było, czyli wszystko jest jasne :)

 

dzięki za odpowiedzi

Opublikowano
amerykańce stawiają na bezpieczenstwo. jeżeli załadujesz autko całą rodzinką i pełen bagażnik to światła będą świeciły prawidłowo??????? :mad2: zapewne nie i uważam że BMW bez regulacji podejrzany . sprawdzę kilka amerykańców
Opublikowano
amerykańce stawiają na bezpieczenstwo. jeżeli załadujesz autko całą rodzinką i pełen bagażnik to światła będą świeciły prawidłowo??????? :mad2: zapewne nie i uważam że BMW bez regulacji podejrzany . sprawdzę kilka amerykańców

czemu podejrzane skoro wkleiłem powyżej wycinek z amerykańskiej instrukcji?

 

Dziś zrobiłem trochę kilometrów i światła definitywnie nie oślepiają, może nawet świecą trochę za krótko ;).

Ksenonów dokładał raczej nie będę więc brak nawet ręcznej regulacji nie powinien być problemem.

Opublikowano
nie bedzie zle przeciez nie wszystkie samochody maja regulacje i nic sie nie dzieje ja w T4 nie mialem regulacji a robilem nim 70tys rocznie i wszystko bylo ok :cool2:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
nie bedzie zle przeciez nie wszystkie samochody maja regulacje i nic sie nie dzieje ja w T4 nie mialem regulacji a robilem nim 70tys rocznie i wszystko bylo ok :cool2:

widocznie zalezy od konstrukcji swiatel... ja tam wiem ze jak by e36 nie mialo regulacji by kaszana byla, z tym faktem ze mi nigdy sie nie przydala bo najwiecej to mam 1 pasarzera i tak bez bagaży

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.