Skocz do zawartości

Kontrolka oleju nie swieci 320d (czerwona)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam taki problem wymienilem olej i zaraz po wymianie kontrolka oleju czerwona zapalala sie tylko sporadycznie oczywiscie na zgaszonym silniku teraz nie swieci wcale, przed wymiana bylo wszystko ok. Wczesniej byl olej Castrol 10w40 mineralny taki gosc zalal zanim mi sprzedal samochod ja zalalem Castrol 5w40 pelny syntetyk. Czy padl mi czujnik jesli tak czy to przez olej czy jaki frajerzyna mi cos tam niechcaco odlaczyl jak wymieniali olej.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Witam! Mam taki problem wymienilem olej i zaraz po wymianie kontrolka oleju czerwona zapalala sie tylko sporadycznie oczywiscie na zgaszonym silniku teraz nie swieci wcale, przed wymiana bylo wszystko ok. Wczesniej byl olej Castrol 10w40 mineralny taki gosc zalal zanim mi sprzedal samochod ja zalalem Castrol 5w40 pelny syntetyk. Czy padl mi czujnik jesli tak czy to przez olej czy jaki frajerzyna mi cos tam niechcaco odlaczyl jak wymieniali olej.

 

Na pewno byl mineralny. :?: cos niewyraznie piszesz co znaczy sporadycznie a teraz wcale... :?:

Opublikowano
to znaczy ze czasami po wymianie na wlaczonym zaplonie po 20s zapalala sie i swiecila a teraz nie swieci wcale. Z ortografi nie bylem za dobry wiec troszke bledow itd. Napewno byl mineralny

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
to znaczy ze czasami po wymianie na wlaczonym zaplonie po 20s zapalala sie i swiecila a teraz nie swieci wcale. Z ortografi nie bylem za dobry wiec troszke bledow itd. Napewno byl mineralny

 

co znaczy na wlaczonym zaplonie /na zapalonym silniku.. :?: ../bo jak na zapalonym silniku to nie ma sie swiecic/

Opublikowano (edytowane)
to znaczy ze czasami po wymianie na wlaczonym zaplonie po 20s zapalala sie i swiecila a teraz nie swieci wcale. Z ortografi nie bylem za dobry wiec troszke bledow itd. Napewno byl mineralny

 

co znaczy na wlaczonym zaplonie /na zapalonym silniku.. :?: ../bo jak na zapalonym silniku to nie ma sie swiecic/

 

sprawdz przewod od czujnika moze wisi na izolacji albo padl czujnik cisnienia..

Edytowane przez zbigniewst
Opublikowano
dzisiaj jak gasilem silnik migla raz i znow zgasla i sie nie swieci, kontrolki mam dobre bo sprawdzalem

 

przewod przy czujniku wisi na izolacji albo zle polaczenie...

 

 

Co znaczy ze wisi na izolacji

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
dzisiaj jak gasilem silnik migla raz i znow zgasla i sie nie swieci, kontrolki mam dobre bo sprawdzalem

przewod przy czujniku wisi na izolacji albo zle polaczenie...

 

 

Co znaczy ze wisi na izolacji

 

wisi na izolacji to znaczy ze na zewnatrz nie widac ze jest przerwa a w srodku przewodu lineczka peknieta /przy wstrzasach laczy/miernikiem trza sprawdzic ale jak sie nie znasz to jedz do elektryka....gdzie czujnik cisnienia oleju /nie wiem bo w tym modelu nie przerabialem/mechanik powinien wiedziec....

Opublikowano
jakiej cierpliwosci zkad mam wiedziec co znaczy ze wisi na izolacji, dla mnie izolacjia to zwinieta w klebek tasma, a jak juz to przerwany kabel w srodku izolacji przewodu, wisiec to moze lisc na drzewie,zreszta nie jestem profesjionalnym mechanikiem czy cos, a wydaje mi sie ze to forum jest po to zeby pomagac takim jak ja jak ktos nie ma ochoty to niech nie odpisuje jak taki madry jestes to napisz cos od siebie, a nie tylko glupie komentarze

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
jakiej cierpliwosci zkad mam wiedziec co znaczy ze wisi na izolacji, dla mnie izolacjia to zwinieta w klebek tasma, a jak juz to przerwany kabel w srodku izolacji przewodu, wisiec to moze lisc na drzewie,zreszta nie jestem profesjionalnym mechanikiem czy cos, a wydaje mi sie ze to forum jest po to zeby pomagac takim jak ja jak ktos nie ma ochoty to niech nie odpisuje jak taki madry jestes to napisz cos od siebie, a nie tylko glupie komentarze

 

nie denerwuj sie ja jestem elektryk. dlatego moze wszyskiego nie rozumiesz.. :cool2:

Opublikowano
Miałem podobne objawy jak Ty chmurkagoscieradow i u mnie winowajcą był sam czujnik ciśnienia. Najpierw łypneło sporadycznie, a później zgasła kontrolka na dłuuugo :twisted2: Kupiłem czujnik, załozyłem i działa. Najpierw sprawdź ten przewód, może to tylko on :cool2:
Opublikowano
:arrow: Ja bym proponował najpierw wyczyścić czujnik oleju być może po wymianie oleju z jakiś brud się przykleił do niego i blokuje przepływ ciśnienia czujnik znajduje się poniżej filtra olejowego i dostęp do niego jest raczej tylko od spodu a nawiasem mówiąc olej 10w/40 jest olejem półsyntetycznym i dobrze się miesza z pełnym syntetykiem więc wymiana nie powinna mieć na to wpływu pozdrawiam
Opublikowano
ok juz znalazlem ten czujnik, przewod ok wiec pojechalem po nowy czujnik (koszt 20zl zdziwilo mnie to troche bo tani) i jest ok, wiec 100% to czujnik. dzieki wszystkim

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
ok juz znalazlem ten czujnik, przewod ok wiec pojechalem po nowy czujnik (koszt 20zl zdziwilo mnie to troche bo tani) i jest ok, wiec 100% to czujnik. dzieki wszystkim

 

To sie chwali.....takie podziekowanie :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.