Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc powiedzcie jak spuscic cala zawartosc plynu z systemu i chlodnicy czy na chlodnicy jest jakis kranik czy tez zdjac waz pozdrawiam juz wiem ze zawartosc chlodnicy i systemu jest 12litrow pozdrawiam skandi55
Opublikowano
Witam kolego.Płyn z chłodnicy spuszczasz odkręcając korek spustowy ,który się znajduje w dolnej części chłodnicy po stronie kierowcy.Natomiast z bloku spuścisz,gdy zlokalizujesz korek spustowy,który sie znajduje ,oczywiście w bloku silnika, pod kolektorami wydechu (od strony pasażera) przy skrzyni biegów.Najlepiej jest wykonywać to z kanału,lub na podnośniku.Pozdrawiam właściciela 735., i szczęśliwego Nowego Roku :wink:
Opublikowano
Witam kolego.Płyn z chłodnicy spuszczasz odkręcając korek spustowy ,który się znajduje w dolnej części chłodnicy po stronie kierowcy.Natomiast z bloku spuścisz,gdy zlokalizujesz korek spustowy,który sie znajduje ,oczywiście w bloku silnika, pod kolektorami wydechu (od strony pasażera) przy skrzyni biegów.Najlepiej jest wykonywać to z kanału,lub na podnośniku.Pozdrawiam właściciela 735., i szczęśliwego Nowego Roku :wink:
:D

Dzieki ci kolego bardzo za podpowiedz jak dokladnie spuscic plyn z systemu pozdrawiam sredecznie i zycze wszystkiego dobrego w nowym roku 2005 Tobie i wszystkim posiadaczom tych swietnych maszyn pozdrawiam skandi55

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

odkopałem ten post przypadkie mi nie zgadzam sie z tą metodą ... nie raz spuszczam korkiem przy chłodnicy i to na bank nie zlewa całego płynu z układu .. zlatuje częsc moim zdanie mpowinien byckorek w bloku... bo wszytkie węze idą do góry od chłodnicy to nei to co w gofie ... że idzei z dołu silnika rura o niasie spuszcza całosć ... koło pompy...ooo wąłsnie musze zajrzec bo możliwe żę koło pompy jak sie sciągnie wąż to sie spuści całkiem wode z bloku :) trzeba to obadać :)

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
odkopałem ten post przypadkie mi nie zgadzam sie z tą metodą ... nie raz spuszczam korkiem przy chłodnicy i to na bank nie zlewa całego płynu z układu .. zlatuje częsc moim zdanie mpowinien byckorek w bloku... bo wszytkie węze idą do góry od chłodnicy to nei to co w gofie ... że idzei z dołu silnika rura o niasie spuszcza całosć ... koło pompy...ooo wąłsnie musze zajrzec bo możliwe żę koło pompy jak sie sciągnie wąż to sie spuści całkiem wode z bloku :) trzeba to obadać :)

Pozdrawiam

No pisze przedmówca (Darek W-wa 735) że prócz spustu z chłodnicy jest też śruba spustowa z bloku która mieści się pod kolektorem wydechowym - i to jest na bank dokładnie właśnie tak.

p.s słyszałem że podczas odkręcania śruby z bloku lubią się ukręcić ich łby- hmmmmmm i wtedy jest jazda, lecz osobiście nie przechodziłem tego bo z bloku nigdy nie spuszczałem - czy to prawda???

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
to lepiej nie ruszać :)oać wleje koncentrat i to sie jakoś wymiesza coś wymyślę :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
trzeba uwarzac zeby nie polamac dokrecajac bo ja tak zrbilem za mcn dokrecilem i pekl

 

ale mowisz o tym plastikowym korku z chlodnicy a nie o srubie wchodzacej w blok :) tak ??

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.