Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czytalem forum, i szukalme w gryszukiwarce na forum i nie znalazlem tematu dotyczacego zaparowanych lamp przednich. Mam taki problem i nie wiem gdzie moze byc przycczyna dostwania sie wody do lampy. Pisze z tego wzgledu iz widzialem ten problem w nie jednym BMw e-36. Jezeli ktos zna ten problem i jest mi w stanie pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam ( model w jakim problem wystepuje to BMW e36 318is coupe 94') :D
Opublikowano
Parowanie przednich lamp to chyba bolączka połowy E36. Mnie też jedna paruje. Najlepiej ją wyjąć i zmienić uszczelkę. Można spróbować z silikonem ale to chyba nie najlepszy pomysł.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
silikonowanie to naprawde nie najlepszy pomysl a kazda lampa ma swoje przewiewy ktorych nie powinno sie silikonowac... PArowanie wystepuje tez w starszych e39...
B M W
Opublikowano
HHMMMM kiedys tez probowalem wyciagnac ta lampe i nie wiedzialem jak czy tak sa jakies nimieckie patenty? czyli ta 1 ktora jest pomiedzy obudowa i kloszem szklanym? jeszcze mam jedno pytanie jesli macie dobre naglosnie w aucie to mozecie podac co i gdzie? jestem wlascicielem od niedawna Bmw i chcialbym zeby bylo cacy juz zmienilem gaz na sekwencje zrobilem remont silnika i dlubalem przy zawieszeniu radio mam pioneera 6900 wiec prawie najwyzszy model co byscie doradzili?
Opublikowano

no tez mam ten problem z jedna lampą :/ a co do uszczelki to gdzie ja kupić i za ile ??? bo jakoś nigdzie nie widziałem :(

 

Puki co mam zrobiona wkoło na sylikon i troche pomogło ale itak jeszcze czasami paruje :(

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano

Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta dziurke?

Opublikowano
Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia :cool2:
Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta [/b]dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

 

Wojciech nie czytasz co posze/ wilgoic wchodzi od zewnatrz nie od strony silnika,ta dziurka jest specjalnie zrobiona,ze ci silikon nie pomogl musiales to zrobic niestarrannie lub nie byla do konca wysuszona/z ostatnia lampa suszylem 2 dni/tak ze to trza robic dokladnie.. :nienie:

Opublikowano
A ja uzylem wlasnie silikonu. Co prawda w lampach zaczela zbierac sie woda, czyli bylo gorzej jak na poczatku, ale to byla tylko kwestia odpowiedniego osuszenia reflektorow.Przed jazda sciagalem zaslepki. Zrobilem tak moze ze 3 razy i problem z parowaniem zniknal. Teraz moze byc z tym problem bo raczej ciezko osuszyc reflektory bez slonca. Chyba, ze ma sie dobrze wygrzazny garaz.

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano
A ja uzylem wlasnie silikonu. Co prawda w lampach zaczela zbierac sie woda, czyli bylo gorzej jak na poczatku, ale to byla tylko kwestia odpowiedniego osuszenia reflektorow.Przed jazda sciagalem zaslepki. Zrobilem tak moze ze 3 razy i problem z parowaniem zniknal. Teraz moze byc z tym problem bo raczej ciezko osuszyc reflektory bez slonca. Chyba, ze ma sie dobrze wygrzazny garaz.
;;

 

Mozna suszarka do wlosow /trza uwazac rzeby szkla nie nagrzac za mocno bo peknie/dlatego z jedna lampa bawilem sie 2 dni bo bylo bardzo duzo wody..

Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta [/b]dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

 

Wojciech nie czytasz co posze/ wilgoic wchodzi od zewnatrz nie od strony silnika,ta dziurka jest specjalnie zrobiona,ze ci silikon nie pomogl musiales to zrobic niestarrannie lub nie byla do konca wysuszona/z ostatnia lampa suszylem 2 dni/tak ze to trza robic dokladnie.. :nienie:

 

nie zrozumieliśmy sie :P nie zakleiłem otworu wentylacyjnego, zakleiłem lampę do okuła przy uszczelce. w moim reflektorze uszczelka ta jest strasznie wygnieciona wiec spodziewam sie ze jej wymiana dała by efekt

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia :cool2:
.

 

Chyba zle czytasz opisuje tu jak zrobic zeby nie parowali lampy a tu pisze dalej...

PostWysłany: Czw Paź 25, 2007 11:12 pm Temat postu:

Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia Cool

Opublikowano
Witam sory ale szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem;/ nie wiem nie moglem. dziś kupiłem silikon i będę kleił te lampy. Bylem w sklepie jeśli masz lampy boscha to jedna uszczelka kosztuje 36zl a jeśli jakiejś innej to 21zl ponoć sa jakieś inne. Z tego co rozmawiałem z moim tato to ważna jest wilgotność powietrza ponieważ jeśli jest ciepło to wilgotność powietrza jest duża i jeśli temp. zejdzie poniżej zera pojawi sie znów rosa na lampach. poradził mi żebym nagrzał pokój (ważne żeby w pokoju nie było żadnych urządzeń które podwyższają wilgotność powietrza np szklanka z woda lub nawilżacza powietrza)i dopiero osuszczyc je i sklecić w tym pokoju ponieważ będzie mała wilgotność powietrza i powinno być ok. O efektach mojej pracy dam zanc! pozdrawiam:)
Opublikowano
Witam sory ale szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem;/ nie wiem nie moglem. dziś kupiłem silikon i będę kleił te lampy. Bylem w sklepie jeśli masz lampy boscha to jedna uszczelka kosztuje 36zl a jeśli jakiejś innej to 21zl ponoć sa jakieś inne. Z tego co rozmawiałem z moim tato to ważna jest wilgotność powietrza ponieważ jeśli jest ciepło to wilgotność powietrza jest duża i jeśli temp. zejdzie poniżej zera pojawi sie znów rosa na lampach. poradził mi żebym nagrzał pokój (ważne żeby w pokoju nie było żadnych urządzeń które podwyższają wilgotność powietrza np szklanka z woda lub nawilżacza powietrza)i dopiero osuszczyc je i sklecić w tym pokoju ponieważ będzie mała wilgotność powietrza i powinno być ok. O efektach mojej pracy dam zanc! pozdrawiam:)

 

Pisze ze z jedna lampa bawilem sie 2 dni bo miala bardzo duzo wilgoci / a lezala na kotle co cala dobe/az puzniej suszarka po malu az wyschla do konca /zagrzalem i zostawilem do ostygniecia i tak kilka razy az nie bylo widac pary po ostygnieciu/w e-36 jest latwiej bo tam nie ma migaczy e-39

jak zrobisz to niedokladnie to bedzie sie para pokazywala...

Opublikowano
Wiem narazie lezy sobie na grzejniku i mam nadzieje ze bedzie ok narazie czekam nie spiesze sie. ale na koltle masz rury z woda ktora moze czasmi parowac tzn moze byc zrodlem wilgoci ja mam nadzieje ze moje kaloryfery sa w 100% szczelne
Opublikowano
Jeszcze jedna sprawa;/ zalozylem narazie nic nie paruje mam taki problem jak ustawic lampy poniewaz jedna swieci po drzawach a 2 jest strasznie nisko;/ pomocy:) z gory dziekuje:)

 

Podjedz do stacji diagnostycznej tam ci ustawia.../najlepiej gdzie robisz przeglady powinny zrobic za friko/

  • 5 lat później...
Opublikowano

Odkopie temat żeby nie dublować..

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/n/11.png

 

Chciałbym wymienić uszczelkę, która przylega bezpośrednio pod szklany klosz - na zdjęciu nr 2 z tego co widzę.

Czy duży problem jest aby wyjąć szkło ? z tego co widziałem w mojej e36 jest dokładnie jak tu czyli 3 zatrzaski i 3 śrubki (zdjęcie nr 4)

Czy ta uszczelka jeszcze jest jakoś klejona ?? czy wystarczy normalnie zdjąć i włożyć nową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.