Skocz do zawartości

niemam juz pomyslow co to moze byc :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam bmw e34 525tds automat kombi przy przyspieszaniu dostaje wibracji chyba na wale wymienilem podpore walu i gume ktora laczy wal ze skrzynia poskladalem doklanie tak jak byl bo wiem ze wszystko musi byc identycznie bo jest wywazone i niemam juz pomyslow od czego on dostaje tych drgan dziekuje z gory za ewentualne pomysly co to moze byc pozdro

Opublikowano

Witam,

 

Ja mam podobny problem, coś mi wpada w wibracje podczas przyspieszania i się zastanawiam czy to może nie jest przypadkiem wał –dokładnie przegub elastyczny.

Wibracje pojawiają się jedynie w przypadku delikatnego przyspieszania i do pewnej prędkości (ok. 50-60km/h). W momencie, gdy przyspieszam dynamicznie oraz po przekroczeniu 60 km/h wibracji nie odnotowuję.

Podejrzewam oprócz wału, poduszki pod automatem, szczególnie te 2 ukośnie montowane, pod przegubem wału.

 

Napisz czy masz takie same objawy i jeśli byś zdecydował się na wymianę poduszek to czy to pomogło.

 

Pozdrawiam,

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano

A czy praca silnika nie ulegla zmianie-nie wibruje nie trzesie?

U mnie ten lacznik gumowo metalowy laczacy skrzynie i wał byl kompletnie pokruszony-normalnie ledwo co sie trzyaml i nic nie wibrowało.

Opublikowano

Podobny efekt mialem kiedys w e32 manual.Auto od nowosci ;) (tzn.odd kiedy je mialem ) mialo tendencje przy mocniejszym ruszaniu do dziwnych wibracji.Jezdzilem tak troche po czym zabralem sie za wymiane podpory walu ( byla rozerwana guma trzymajaca lozysko).Niestety po wymianie podopora wytrzymywala max 1 miesiac a wibracje coraz bardziej sie nasilaly.Ustalo to dopiero po wymianie walu, najwidoczniej na starym przesunelo cie cos na krzyzaku i telepalo.Tak wiec powodem wibracji moze byc guma miedzy walem a skrzynia,podpora walu albo w ekstremalnych sytuacjach sam wal.

Pozdr

Opublikowano
Witam,

 

Ja mam podobny problem, coś mi wpada w wibracje podczas przyspieszania i się zastanawiam czy to może nie jest przypadkiem wał –dokładnie przegub elastyczny.

Wibracje pojawiają się jedynie w przypadku delikatnego przyspieszania i do pewnej prędkości (ok. 50-60km/h). W momencie, gdy przyspieszam dynamicznie oraz po przekroczeniu 60 km/h wibracji nie odnotowuję.

Podejrzewam oprócz wału, poduszki pod automatem, szczególnie te 2 ukośnie montowane, pod przegubem wału.

 

Napisz czy masz takie same objawy i jeśli byś zdecydował się na wymianę poduszek to czy to pomogło.

 

Pozdrawiam,

/Andrzej

 

mam dokladnie te same objawy co Ty myslalem nad tymi poduszkami wymienie je ale watpie zeby cos to dalo bo podpore i lacznik jak pisalem juz mam wymienione i martwie sie czy to faktycznie wal nierobi tego wiec bede szukal dalej i jak znajde co to jest to napewno napisze pozdrawiam

Opublikowano
A czy praca silnika nie ulegla zmianie-nie wibruje nie trzesie?

U mnie ten lacznik gumowo metalowy laczacy skrzynie i wał byl kompletnie pokruszony-normalnie ledwo co sie trzyaml i nic nie wibrowało.

 

silnik i skrzynia pracuja normalnie tylko gdzies wlasnie na wale jakis wibracji dostaje a boje sie zeby nic tam sie tam nierozwalilo skrzynia czy cos od tych wibracji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.