Skocz do zawartości

Zapieczone śruby w kołach ??


wojtaz_84

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
mi dospawali do sruby klucz i nie uszkadzajac felgi odkrecili ja, a dojechalem do nich na flaku, pozniej i tak prostowalem wszystkie 4 kola, sprobuj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem ,ale moze idz kup porzadne nasadki w konkretnym sklepie... Ja jak mialem taki problem to bralem jeszcze wielki klucz francuski ,taki jaki uzywaja hydraulicy ( ok 1m dlugosci :roll2: ) I dalo rade. Lepiej nie jedz na kolkach bo po prosowaniu bedziesz mial problemy z nimi takie jak mniejsza odpornosc.

Pozdro :8)

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkretny klucz, popsikaj WD( mozesz delikatnie puknac mlotkiemw srude) rurka na przedluzenie ramienia i bardzo delikatnie odkrecaj, zebys łepka nie ukrecil-SKUTEK dokrecania koł kluczami cisnieniowymi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam założone koła 17" opona 225 /45 wieć napewno by mi sie pogieły troszke chociaż na flaku wyglądaja prawie jak i bez;p a jak bym przewiercił 2 szpilki tzn tak żeby odpadły 2 główki a gwint został to powinna zejsc felga/? a wtedy te szpilki jakoś wyciągnąc czy to niezbyt dobry pomysł??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebny jest dobry krzyzakowy klucz + mlotek + pomoc drugiej osoby.... zakladasz klucz przykladasz zapierasz sie a Twoj pomagier wali osiowo mlotkiem w klucz ( jakby do kola w nasadke na przeciwko) - musi isc a jezeli to zaiwedzie dobre wierteło i rozwioercasz łeb zakladasz klucz i wykrecasz az odpadnie. Na 99,9% sruba zapieczona jest na łbie wiec szpilke ktora pozostala w piascie powinienies odkrencic pancami. Jezeli jednak nie idzie paluchem wiercisz dziurwe w tej szpilce i atakujesz wykretakiem a jezeli to juz nie pomoze to wymieniasz calo piaste a gdy nawet ta nie chce zejsc wku**iasz sie rzucasz wszystko w p**du dzwonisz do kumpla i idziesz na piwo ^^ pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebny jest dobry krzyzakowy klucz + mlotek + pomoc drugiej osoby.... zakladasz klucz przykladasz zapierasz sie a Twoj pomagier wali osiowo mlotkiem w klucz ( jakby do kola w nasadke na przeciwko) - musi isc a jezeli to zaiwedzie dobre wierteło i rozwioercasz łeb zakladasz klucz i wykrecasz az odpadnie. Na 99,9% sruba zapieczona jest na łbie wiec szpilke ktora pozostala w piascie powinienies odkrencic pancami. Jezeli jednak nie idzie paluchem wiercisz dziurwe w tej szpilce i atakujesz wykretakiem a jezeli to juz nie pomoze to wymieniasz calo piaste a gdy nawet ta nie chce zejsc wku**iasz sie rzucasz wszystko w p**du dzwonisz do kumpla i idziesz na piwo ^^ pozdro

 

Zgadzam się w 100%, pierwszy sposób musi zadziałać, ostatnia część postu najbardziej mi się podoba

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej klucz krzyzakowy+ kawalek dobrej rury stalowej ok 1m. jako przedluzka i odkrecasz bez problemu :mrgreen:

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka sytuacja jest zwykle skutkiem dokrecania srob kluczami pneumatycznymi ustawionymi na najwiekszy moment dokrecenia... by na przyszłość zapobiec takim sytuacjom warto dobrze oczyscic gwint na srubie szczotką drucianą oraz pokryć go pastą miedziową do kupienia w kazdym motosklepie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodatkowo polecam samemu dokręcić śruby jak kolega wcześniej pisał przynajmniej sam je odkręcisz.

A troszkę smaru też nie zawadzi polecam dać też troszkę na felgę i piastę co by nie przykleiła się na stałe ;)

 

Paweł

 

PS. Wg mądrych książek siła dokręcenia śrub koła to 120Nm o ile dobrze sobie przypominam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ok zajeło mi to 3dni ale po tym boju pękły 4 nasadki , wyślizgał sie klucz krzyżakowy wzmocniony , klucz teleskopowy skończył swój żywot wyginając sie jedynym sposobem było przyspawanie nasadki prosto do śuby i jakimś cudem sie udało.Pan jeżdzący tym autem założył kutkie śruby od felg stalowych w alufelgi i chyba te śruby sie troszkę wcieły w alu i zapiekły przy okazji pozdrowienia dla poprzedniego użytkownika i dzieki wam wszytskim za pomoc ;p pozdrawiam najlepsze foum BędzieszMiałWszystko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.