Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem niedawno Bmw e36 i niemogę odkręcić 2 z 5 śrub połamałem 4 nasadki co z tym możne zrobić żeby nieuszkodzić felgi aluminiowej ?? prosze o pomoc , aha opona jest chyba dziurawa bo niemoge jej nawet napompować zeby gdzieś podjechac:PP
Opublikowano

niewiem ,ale moze idz kup porzadne nasadki w konkretnym sklepie... Ja jak mialem taki problem to bralem jeszcze wielki klucz francuski ,taki jaki uzywaja hydraulicy ( ok 1m dlugosci :roll2: ) I dalo rade. Lepiej nie jedz na kolkach bo po prosowaniu bedziesz mial problemy z nimi takie jak mniejsza odpornosc.

Pozdro :8)

B M W
Opublikowano
konkretny klucz, popsikaj WD( mozesz delikatnie puknac mlotkiemw srude) rurka na przedluzenie ramienia i bardzo delikatnie odkrecaj, zebys łepka nie ukrecil-SKUTEK dokrecania koł kluczami cisnieniowymi
Opublikowano
No mam założone koła 17" opona 225 /45 wieć napewno by mi sie pogieły troszke chociaż na flaku wyglądaja prawie jak i bez;p a jak bym przewiercił 2 szpilki tzn tak żeby odpadły 2 główki a gwint został to powinna zejsc felga/? a wtedy te szpilki jakoś wyciągnąc czy to niezbyt dobry pomysł??
Opublikowano
potrzebny jest dobry krzyzakowy klucz + mlotek + pomoc drugiej osoby.... zakladasz klucz przykladasz zapierasz sie a Twoj pomagier wali osiowo mlotkiem w klucz ( jakby do kola w nasadke na przeciwko) - musi isc a jezeli to zaiwedzie dobre wierteło i rozwioercasz łeb zakladasz klucz i wykrecasz az odpadnie. Na 99,9% sruba zapieczona jest na łbie wiec szpilke ktora pozostala w piascie powinienies odkrencic pancami. Jezeli jednak nie idzie paluchem wiercisz dziurwe w tej szpilce i atakujesz wykretakiem a jezeli to juz nie pomoze to wymieniasz calo piaste a gdy nawet ta nie chce zejsc wku**iasz sie rzucasz wszystko w p**du dzwonisz do kumpla i idziesz na piwo ^^ pozdro
Opublikowano
potrzebny jest dobry krzyzakowy klucz + mlotek + pomoc drugiej osoby.... zakladasz klucz przykladasz zapierasz sie a Twoj pomagier wali osiowo mlotkiem w klucz ( jakby do kola w nasadke na przeciwko) - musi isc a jezeli to zaiwedzie dobre wierteło i rozwioercasz łeb zakladasz klucz i wykrecasz az odpadnie. Na 99,9% sruba zapieczona jest na łbie wiec szpilke ktora pozostala w piascie powinienies odkrencic pancami. Jezeli jednak nie idzie paluchem wiercisz dziurwe w tej szpilce i atakujesz wykretakiem a jezeli to juz nie pomoze to wymieniasz calo piaste a gdy nawet ta nie chce zejsc wku**iasz sie rzucasz wszystko w p**du dzwonisz do kumpla i idziesz na piwo ^^ pozdro

 

Zgadzam się w 100%, pierwszy sposób musi zadziałać, ostatnia część postu najbardziej mi się podoba

 

pzdr

Opublikowano
kto tak mocno dokręca śruby :mad2: odrazu poodkręcaj sobie wszystkie śruby i dokręć je po swojem . bo jak złapiesz gumę na innym kole (gdzieś w trasie w pustym polu) to umarł w butach :cool2:
Opublikowano

Ja dodatkowo polecam samemu dokręcić śruby jak kolega wcześniej pisał przynajmniej sam je odkręcisz.

A troszkę smaru też nie zawadzi polecam dać też troszkę na felgę i piastę co by nie przykleiła się na stałe ;)

 

Paweł

 

PS. Wg mądrych książek siła dokręcenia śrub koła to 120Nm o ile dobrze sobie przypominam.

Opublikowano
wszystko ok zajeło mi to 3dni ale po tym boju pękły 4 nasadki , wyślizgał sie klucz krzyżakowy wzmocniony , klucz teleskopowy skończył swój żywot wyginając sie jedynym sposobem było przyspawanie nasadki prosto do śuby i jakimś cudem sie udało.Pan jeżdzący tym autem założył kutkie śruby od felg stalowych w alufelgi i chyba te śruby sie troszkę wcieły w alu i zapiekły przy okazji pozdrowienia dla poprzedniego użytkownika i dzieki wam wszytskim za pomoc ;p pozdrawiam najlepsze foum BędzieszMiałWszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.