Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

U mnie dokładnie w momencie gdy silnik załapie - ok. 0,5s

silnik - jak w opisie

olej - Elf Competition 10 W40 semi

Tak jest od wymiany do wymiany - ale pamiętam, jak kupiłem autko, był już bardzo stary olej i wtedy kontrolka trochę później gasła i potrafiła się zaświecić podczas wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Sam cały czas przestrzegam okresów wymian i nic takiego nie występuje.

 

Kiedy zmieniałeś i jaki masz teraz olej?

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
ja mam przjechane teoretycznie 190k ale od zakupu mialem CASTROLA RS NIEMIECKIEGO 10w60. Pozniej zmienilem tez na Rs10W60 NIEMIECKIEGO . Teraz mam 1 cegielke zieloną do wymiany i lampka gasnie praktycznie zaraz po zapaleniu auta. BYc moze bedziesz musial zmienic olej na jakies 10w40 lub 10w60.
Opublikowano
5w-50 (fulsynt) mobil ma przejechane ok 6 tys

 

Czyli trochę za połową przebiegu od wymiany do wymiany. Wydaje mi się, że nie masz powodu do obaw - jeżeli świeci się np. do ok. 2s i nie zapala się podczas jazdy.

Podejrzewam, że po następnej wymianie (w normalnym terminie) znów będzie gasnąć jak wcześniej.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
chodzi mi o to czy gasnie ok 1 sek po zapaleniu czy przy rzekreceniu rozrusznika , bo tak sie dzieje u mnie na ciepłym . na zimnym ładowanie gasnie pierwsze a na ciepłym najpierw olej (jak tylko rusze rozrusz.) a potem ładow.

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano

Nie musisz się przejmować, która najpierw zgaśnie – to jest sygnalizacja pracy dwóch niezależnych czujników. Jeżeli obydwie gasną mniej więcej do ok.2s po rozruchu i potem żadna się nie zaświeca to jest ok. Na ile szybciej któraś z kontrolek oleju/ładowania gaśnie ma wpływ kilka czynników (temperatura oleju, temperatura otoczenia, po jakim czasie jest rozruch od poprzedniej jazdy, stopień zużycia oleju, stopień naładowania akumulatora...). Zresztą wiesz...

Z tego, co piszesz, wydaje mi się, ze nie masz najmniejszych powodów do niepokoju.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.