Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
silnik ma obroty ponad 1000, dopiero po poruszeniu kablem pod przepustnicą silnik schodzi z obrotów. Co może być tego przyczyną? Czy znów mnie czeka kolejny wydatek? Odpowiedzcie proszę.
Opublikowano
silnik ma obroty ponad 1000, dopiero po poruszeniu kablem pod przepustnicą silnik schodzi z obrotów. Co może być tego przyczyną? Czy znów mnie czeka kolejny wydatek?

Kable :wink: pod przepustnicą są dwa, ten wyżej od czujnika położenia przepustnicy, niżej od zawóru filtra węglowego, jeżeli obroty silnika reagują na ruszanie tymi przewodami to wystarczy sprawdzić ich zamocowanie, czy nie są zaśniedziałe lub przetarte, przerwane.

Jest tam także przewód gumowy od wspomnianego wyżej filtra węglowego może łapie gdzieś lewe powietrze i to tyle wystarczy tylko sprawdzić :D

Ps. Dotyczy to Motronica przy Jetronicu nie ma przewodów od filtra węglowego, ale od przepustnicy idą przewody podciśnieniowe (może być nieszczelnośc)

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.