Skocz do zawartości

Silnik nie pali .... :( prosze o odp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jedno i zasadnicze pytanie otóż kupiłem bunie było wszystko dobrze pewnego dnia nie chciała odpalić :( Stwierdzono ze cieknie z pompy wtrysku, oddałem do regeneracji została poskładana oczywiście seryjnie na seryjny zapłon wszystko spoko.... Po zamontowaniu wielki problem przekręcając kluczykiem silnik kreci ok 10 sek bardzo długo po czym odpali i zaraz zgaśnie wogóle nie reaguje na pedał gazu.... Z rury wydechowej siwy i bardzo dozo dymu pachnie a raczej śmierdzi niedopalonym paliwem. Wydaje mi sie ze ten zapłon jest pomieszany jest to możliwe ? Słyszałem tez ze zapłon ustawia sie w aucie. Chodzi o zapłon w pompie słysząc jak pracuje silnik ? proszę o pomoc... :| :| :| :?: :?:

Opublikowano
Do sprawdzania potrzebny jest czujnik zegarowy z odpowiednia koncowka pomiarowa do wkrecania w pompe-cyt.Jesli owi mechaniorzy reanimowali pompe to po zalozeniu musza odpowiednio ustawic.Dlaczego tego nie zrobili ? Jesli nie maja takiego sprzetu to nie masz co tam szukac-udaj sie do kogos kto wie o co chodzi.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

czeba sprawdzić pompe paliwa która jest pod tylnimi siedzeniami po stronie pasażera powinna w zależności od wersji tłoczyć conajmniej od 3 do 3,5 bara. skoro Ciśnienie okaże sie dobre sprawdziłbym regulator Ciśnienia na listwie Może przepuszczać zadużo paliwa i zalewa silnik.Dlatego ciężko odpalić.Przyczyn może być wiele czeba kupić zgrzewke browarków przysiąść i sprawdzać pokolej.

 

pozdrawiam :)

 

ps. Jeśli jesteś z okolicy Katowic a przyczyną okaże się pompa mam do załatwienia nówki z bosza oryginalne takie jak były montowane w bmw za 400 zł z gwarancją oryginalnie zapakowane.

Opublikowano

właśnie przyczyn może być wiele ... i to mnie martwi :(

najpierw ten rozrząd wiece jak ma być poprawnie ustawiony i jak to sprawdzić ?

Opublikowano
Zależy czy masz vanos ?? nastawia sie całkiem inaczej i przyznam ,że niejest to łatwe i trzeba mieć do tego odpowiednie klucze.Jednak jakby był źole założony dajmy nato o ząb silnik będzie pracować lecz nierówno i niebędzie miał mocy.Jeśliu całkiem źle ktoś założył mogło powyginać zawory ale to mało prawdopodobne
Opublikowano

vanos a dokładnie co to takiego ?

ten czujnik jest ja jednej śrubce i przykręcony w odpowiedzniej odległości...

czy podłączenie komp może wszystko wyjaśnić ?

Opublikowano
Vanos to takie można powiedzieć użądzenie ,które poprawia naprzykład to .zEINHEIT bmw dostaje pizdy nie przy dajmy nato 35000 tylko przy 3000 wrażenie jakby włanczała sie turbina każdy to ma.Otyle wanos jest lebszy.Jednakże ciężki do założenia.Jak podłonczysz do kompa to powinien Ci wyskoczyć błond vanosa niepamiętam ,który to kod błędu Ale idzie to zbadać tylko jak przetransportujesz auta pod diagnostykę.2 sprawa tego błędu nieda sie usunąć komputerowo czeba poprostu założyć rozżad koszt około 100-150 zł i radziłbym niekręcić śilnika bo niech sie okaże ,że zabek przeskoczył i pogniesz zawory jeśli przyczyną jest właśnie vanos.
Opublikowano

a jeśli jest tak jak mówisz że przeskoczył ząbek to auto wogóle nie odpali ?

bo chodzi oto ze auto pali ale po długim rozruchu ...

Opublikowano

to zmienia troszke postać żeczy sprawdz rozrusznik szczotki mogą już być zużyte i dlatego ciężko odpala:)

 

podsumowując sprawdz pompe jest dotego taki zegar z 2 szlauchami

jak ciśnienie będzie dobre sprawdz czy aby na listwie nieprzepuszcza.

 

Ciężki odpalanie często zwoązane jest z pompą paliwa niewyrabia już ona po tylu latach i albo sie zawiesza albo daje zamałe Ciśnienie.Jak masz możliwość podjedz na kompa

 

Zapsutą pompe często charakteryzuje taki pisk lub dziwny dzwięk podczas jazdy jest to wywołane zacieraniem sie pompy.

 

A jeśli chodzi o moc masz wszystko wpożadku czy samochód stał sie troche bardziej mułowaty??

Opublikowano
w poniedziałek albo wtorek autko holuje na bosch Service myslę ze podłączenie kompa wszystko wyjaśni mam nadzieje ze to tylko regulacja zapłonu w pompie wtryskowej...
Opublikowano

Ja też jestem dobrej myśli.Może to być również jakiś czujnik ale jak wiadomo puki sie niesprawdzi można domniemywać.Na dobrą sprawde trzeba by wydać majątek i zmieniać wszystko pokolej aby sprawdzić przyczynę.Myśle ,że komp wszystko załatwi

 

Powodzenia :) Daj znać co było przyczyną

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie po długiej nieobecności...

 

Mój problem dalej aktualny dalej moje autko nie chce palić... :cry2: :cry2:

Jak pisałem wcześniej problemem była pompa wtrysku wiec oddana była do serwisu stwierdzono ze mam nastawnik do wymiany lecz pompę uszczelniono

została założona beta odpalała lecz po długim kręceniu nie było niskich obrotów dożo dymu z wydechu .... Postanowiłem wiec kupić używana pompę oczywiście o tych samych nr.0 460 406 995 nastawnik wygląda dozo lepiej niż stary a auto wogóle nie chce teraz palić... Juz nie mam zielonego pojecia co to może być... Macie jakieś pomysły ? może miał już ktoś taki problem....

Dodam ze nie byłem na komp.... za odp dzięki

Opublikowano
Kolego ja na twoim miejscu zaczal bym szukac przy paliwie a nie tam zaraz doszukiwac sie zabkow ,bo tam nic nie moze przeskoczyc .Sprawdz czy pompka podaje wystarczajaca ilosc paliwa i czy niessie powietrza ,przedewszystkim czy chodzi pompka.Nastepnie wymien filtr paliwa mozesz miec wode i tak na zime powinienes wymienic .Nastepnie odpowietrz caly uklad paliwowy jesli i to nie pomoze wtedy zacznij sprawdzac wtryski.Pozdrawiam
Opublikowano
pompka paliwa chodzi była sprawdzana pompie normalnie bez powietrza napełniałem karnister przez przeźroczysty wężyk.... jedynie nie wiem czy wystarczająca ilość ? jest na to jakiś sposób ? jedynie filtra nie sprawdzałem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.