Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Mój ojciec kupił w lutym BMW 118d z 2006 roku (pierwsza rejestracja - czerwiec 2006) z przebiegiem 6.000 km w programie BMW Premium Selection w Auto -Fus.

Obecnie auto ma 31 tys.km i komputer pokazuje konieczność przeglądu za 4 tys.km. Rocznie pokonuje ok. 35 - 40 tys. Zamierza jeździć nim przez ok. 4,5 lat.

I tutaj moje pytania.

- Czy ktoś mógłby nam powiedzieć i doradzić najlepiej z własnego doświadczenia jakie są koszty przeglądów i jak te koszty wyglądają w porównaniu z tymi pakietami serwisowymi BSI ?

- Czy opłaca się wykupić taki pakiet (i jeśli tak to który?), czy lepiej normalnie płacić za każdy przegląd osobno.

- Czy okres między przeglądowy wynosi 35 tys.km, czy też auto musiało mieć przegląd przed sprzedażą przy przebiegu 5 tys.km, a następne powinny odbywać się co 30 tys.km ?

 

 

Pozdrawiam i czekam na wskazówki.

Opublikowano
IMHO wszelkiego rodzaju przeglady najlepiej wykonywac samemu we wlasnym garazu. Zaoszczedzisz troche pieniedzy oraz bedziesz pewien ze samochod po przegladzie w ASO nie bedzie w gorszym stanie niz przed przegladem. :norty:
Opublikowano
Obawiam się, że jeśli miałbym osobiście przegląd zrobić to więcej już w domu bym się mógł nie pokazywać, bo był bym w gorszym stanie, podobnie jak BMW mojego ojca po grzebaniu pod maską w moim wykonaniu :D
Opublikowano

Szanowny Pan Moderator zapewne nie zauwazył,że samochód kupiony w 2006 r. jest zapewne objęty jeszcze gwarancją. A to oznacza,że PRZYNAJMNIEJ do jej wygasnięcia ASO jest miejscem docelowym przeglądów Twojego BMW (no chyba,ze nie zależy Ci gwarancji).

I jeszcze jedno-a propose serwisów-też mam mieszane uczucia co do tego co tam robią. Ale jedno jest pewne-samochód szybciej sprzedaz za iles tam lat jesli będą pieczątki w książce serwisowe (Polak to taki typ człowieka,ze jest to dla niego przyz zakupie istotny argument).

p.s.Jesli kupiliscie BMW-to chyba stac Was na serwis koledzy? :twisted2:

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Aha-byłbym zapomniał.Podobnież ilość km do serwisu liczy komputer posługując sie jakims logarytmem-wypada on w zależności od sposobu jeżdżenia i uzytkowania auta (bo to z kolei wpływa na zużycie płynów i filtrów).

Mi (i koledze -patrz forum kilka tematów wcześniej)wypadły około 30 000km (wymieniałem olej,filtr,płyn hamulcowy i od razu machnąłem filtr przeciwpyłkowy-wyniosło to około 1250 zł).Sugeruje jednka sprawdzać u kilku dealerów-zdarzają się różnice cenowe-wtedy negocjuj :D

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Wielkie dzięki.

Więc rozumiem, że nie wykupowaliście tego pakietu serwisowego?

Serwisowanie poza ASO nie wchodzi w grę, kwestia czy płacić za każdy z osobna, czy wykupić od razu taki pakiet na np. 4 lata.

Po którym przeglądzie są teraz Wasze jedynki i ile jak się ceny następnych przrglądów krztałtują ?

Opublikowano

Mój po jednym-pisałem powyżej-olej,filtr,płyn hamulcowy,filtr przeciwpyłkowy-koszt około 1250 (przebieg ok.30 000).

Auto chyba było raz przeglądane w Niemczech (jest jakis wpis w ksiazce).

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Mój po jednym-pisałem powyżej-olej,filtr,płyn hamulcowy,filtr przeciwpyłkowy-koszt około 1250 (przebieg ok.30 000).

Auto chyba było raz przeglądane w Niemczech (jest jakis wpis w ksiazce).

 

Pierwszy przegląd jaki masz w książce to przegląd zerowy.

 

Tu macie kalkulator http://www.bmw.pl/produkty/samochody/BMW_Owners/Service_and_warranties/All_the_facts/Service_Inclusive/bsi_kalkulator.html

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Dzięki OS.

A co on oznacza?To było w gestii właściciela go zrobić czy to przegląd w fabryce od razu po wyprodukowaniu auta?

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam serdecznie

 

Właśnie wróciłem z przeglądu zerowego stan licznika 22500km

mam podstawowy pakiet BSI i zastanawiam się nad pakietem Ultimate w cenie 8100zł na kolejne 4lata

Samochód jest jeszcze na gwarancji do czerwca 2011r.

Raczej mam zamiar serwisować ten samochód w BMW a nie w jakimś tam zakładzie XYZ.

Np. w serwisie powiedzieli mi że za jakieś 21000km będę miał do wymiany układ hamulcowy koszt 3200zł, a do 100tys będę miał jeszcze jedną taką wymianę, więc same hamulce to już 6400zł :) w kolejnym okresie pewnie też będą jakieś rzeczy do wymiany. Co sądzicie o tym pakiecie, opłaca się ? jakie mogą być koszty serwisowania auta na przestrzeni 4lat ? Rocznie będę raczej robił jakieś od 15 do 20tys km.

Pozdrawiam wszystkich !!!

Opublikowano

Jak masz pieniążki to czemu nie , sam widzisz na hamulach ile już masz do wydania . Różnica na pierwszy rzut oka jest jedna . 8100 musisz wydać od zaraz , a przewody robisz raz na X czasu. Jednak jak wiadomo , nie wiemy co jutro stanie się w moim czy twoim samochodzie :)

Ostatnio byłem świadkiem gdzie gość miał co prawda Opla astrę II na szczęście na gwarancji , na początku wymienili moduł silnika ( tydzień czekali na moduł ) moduł przyszedl ( cena prawie 5 tysi ) po czym okazało się że dalej jest tak samo i turbina do wymiany :( . Gdyby nie gwarancja gościa puścili by z torbami a auto ma znikomy przebieg niewiele ponad 20 tys km .

Ja pózniej jak kupował bym takie BMW i widział bym ooooo był taki pakiecik tyle lat w serwisie to bym się cieszył bo wiedział bym że wszystko jest ok . Ja nie posiadam już niestety gwarancji ale wszystko robię w serwisie BMW , nie jeżdzę do Zenków bo jakoś w serwisie BMW czuje się pewniej . Może i rypią cenami za niektóre rzeczy ale nie jezdzi się tam codziennie . Nie wiem jak wasi mechanicy ale rzadko się zdarza aby mechanik miał taki sam poziom jak serwis BMW , chodzi mi tutaj o czystość . Wiem że oddaje auto do serwisu przyjmuje je Pan w garniturze , po czym wjeżdza na hale zakłada folie na siedzenia i robią . Po naprawie wyjeżdża i jedzie na myjnie , oddają ci czyste ładne auto . A nie wchodzisz do mechanika "całego urypanego" i mówi ci żebyś zostawił tu kluczyki a jak odbierzesz to masz zonk , taka oszczędność że pózniej na naprawę lakieru i czyszczenie wnętrza wydasz więcej niż w serwisie BMW za przegląd ( to tylko jedna z różnic w cenie przeglądu w serwisie a u zwykłego mechanika ) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.