Skocz do zawartości

POMOCY, RATUNKU SILNIK SIE GRZEJE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Znowu jestem zmuszony wypytac Was o wszelkie informacje zwiazane z chlodzeniem i obiegiem cieczy chlodzacej.

Jak pisalem w ostatnim temacie:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61407&highlight=

 

Nie pomogla wymiana termostatu, wciaz sie grzeje a dokladnie gubi wode!!! Kiedy zlewalem wode z chlodnicy zauwazylem ze kapie rowniez mniej wiecej (samo miejsce wycieku jest zakryte) kolo walka od wiatraku ktory wychodzi z kadluba silnika. Nie wiem czy to jakas uszczelka, czy trzeba sciagac caly silnik: glowice, blok itp.

Prosze pomozcie bo nie moge spac po nocach, zrobilem beeme na igle nic nie trzaska, puka, stuka, wszystko wymienione na nowe a tu taki psikus.

Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam

Opublikowano
Dolaczam sie do tematu POMOCY pompa wyciagnieta sprawdzona nowy termostat 88s nowe visko chlodnica wyciagnieta sprawdzona odpowietrzana na wszystkie mozliwe sposoby i dalej sie grzeje sie i to mocno dodam ze ogrzewanie w samochodzie dziala normalnie waz dolny chlodnicy ten gruby po lewej stronie zimny tak jak by termostat nie otwierla ale jest nowy :// juz nie wiem co mam robic POMOCY (nie mam zadnych wyciekow ani pomyslów )
Opublikowano
No dobra, ale dlaczego leci woda bokiem, pompa wydaje mi sie ok bo sprawdzalem ja i dziala-pompuje wiec nie skupialbym sie na tym! Poza tym pompa jest z boku kadluba i jesli ona bylaby walnieta to kolo niej cos by sie dzialo typu wycieki itp

 

sorry mój błąd zasugerowałem się silnikiem 6 cylindrowym nie zwróciłem uwagi jaki masz motor

http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano
Dolaczam sie do tematu POMOCY pompa wyciagnieta sprawdzona nowy termostat 88s nowe visko chlodnica wyciagnieta sprawdzona odpowietrzana na wszystkie mozliwe sposoby i dalej sie grzeje sie i to mocno dodam ze ogrzewanie w samochodzie dziala normalnie waz dolny chlodnicy ten gruby po lewej stronie zimny tak jak by termostat nie otwierla ale jest nowy :// juz nie wiem co mam robic POMOCY (nie mam zadnych wyciekow ani pomyslów )

 

A ja mam taki pomysl: utworz kolego nowy temat to latwiej bedzie znalezc twoj post wtedy moze ktos ci doradzi, bo tu sie troche schowales....

Pozdro

Opublikowano
Dolaczam sie do tematu POMOCY pompa wyciagnieta sprawdzona nowy termostat 88s nowe visko chlodnica wyciagnieta sprawdzona odpowietrzana na wszystkie mozliwe sposoby i dalej sie grzeje sie i to mocno dodam ze ogrzewanie w samochodzie dziala normalnie waz dolny chlodnicy ten gruby po lewej stronie zimny tak jak by termostat nie otwierla ale jest nowy :// juz nie wiem co mam robic POMOCY (nie mam zadnych wyciekow ani pomyslów )

 

A ja mam taki pomysl: utworz kolego nowy temat to latwiej bedzie znalezc twoj post wtedy moze ktos ci doradzi, bo tu sie troche schowales....

Pozdro

sorrki za wtracenie sie do twojego a swoj juz utworzylem

Opublikowano
na pompie wody jest uszczelniacz, jak on walnie to leci taka mala dziurka obok walaka jak mi sie zdaje.
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Suchy jestes pewien ze pompa wody w M40 jest pod termostatem i obok walka??? Wydaje mi sie ze pompa jest pod alternatorem i laczy sie tylko obudowa z kadlubem. Moze sie zdac ze zjadlem wszystkie rozumy ale chce wyeliminowac wszystkie watpliwosci i skupic sie na usterce bo serce mi peka kiedy cos z mej BMW leci, odpada albo wyglada nie oryginalnie.
Opublikowano
Suchy jestes pewien ze pompa wody w M40 jest pod termostatem i obok walka??? Wydaje mi sie ze pompa jest pod alternatorem i laczy sie tylko obudowa z kadlubem. Moze sie zdac ze zjadlem wszystkie rozumy ale chce wyeliminowac wszystkie watpliwosci i skupic sie na usterce bo serce mi peka kiedy cos z mej BMW leci, odpada albo wyglada nie oryginalnie.

 

W M40 pompa wody jest na 100% pod termostatem i jest do niej przykrecone visko a pod alternatorem jest pompa wspomagania Tez wymienilem na nowa :)

Opublikowano
powoli! napisales ze cos cieknie obok walka od wiskozy, a on jest czescia pompy, w m42 jest uszczelka plaska uszczelka(cos jak splaszczony oring) i jak sie pochrzani czego wizualnie mozez nie stwierdzic to cieknie dziurka obok walka. w m40 zapewne jest podobnie bo dol jest blizniaczy. jesli wyjmiesz pompe(4srobki-jestem laikiem a zajelo mi to pare minut) i okaze sie ze jest sprawna to wymien ta uszczelke i wklej na silikon dla pewnosci. moze tamtedy Ci sie zapowietrza i dlatego grzeje???
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Dolaczam sie do tematu POMOCY pompa wyciagnieta sprawdzona nowy termostat 88s nowe visko chlodnica wyciagnieta sprawdzona odpowietrzana na wszystkie mozliwe sposoby i dalej sie grzeje sie i to mocno dodam ze ogrzewanie w samochodzie dziala normalnie waz dolny chlodnicy ten gruby po lewej stronie zimny tak jak by termostat nie otwierla ale jest nowy :// juz nie wiem co mam robic POMOCY (nie mam zadnych wyciekow ani pomyslów )

 

przerabialem juz rozne klopoty z temp.

powiedz mi czy jak dasz jej w piora i sie gotuje to tak nie otwiera termostat???pytam bo mi w wakacjie cuda pokazywal, a temp. byla ok. jak juz wymienilem i sprawdzilem wszystko, to poszedlem po rozum do glowy i : rozpedzilem sie do 170km/h zatrzymalem sie zeby nie bylo chlodzenia, wsadzilem termometr zewnetrzny do 120stopni do zbiorniczka od chlodznicy i sie okazalo ze max to tylko 94stopnie, a warunki byly przeciez skrajnie trudne. nie pomogla zmiana zegarow, ktore sie w miedzy czasie spalily(dokladniej zapalily), komp nie wykazal bledow, usterka naprawila sie po miesiacu. ustalilem ze jeszeli alternator laduje temp. rosnie, jak odlaczalem kabel od ladowania to bylo git. tamto sie samo naprawilo, ale raczej rzucilo mi sie na benzyne, tzn jak sie zagrzeje i odpale to nie chce chodzic, zalewa sie i mysle ze ma to tez zwiazek z alternatorem. przepraszam za bledy ort. int. styl. mam goraczke i trudno mi sie skupic pozdrawiam

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Dolaczam sie do tematu POMOCY pompa wyciagnieta sprawdzona nowy termostat 88s nowe visko chlodnica wyciagnieta sprawdzona odpowietrzana na wszystkie mozliwe sposoby i dalej sie grzeje sie i to mocno dodam ze ogrzewanie w samochodzie dziala normalnie waz dolny chlodnicy ten gruby po lewej stronie zimny tak jak by termostat nie otwierla ale jest nowy :// juz nie wiem co mam robic POMOCY (nie mam zadnych wyciekow ani pomyslów )

 

przerabialem juz rozne klopoty z temp.

powiedz mi czy jak dasz jej w piora i sie gotuje to tak nie otwiera termostat???pytam bo mi w wakacjie cuda pokazywal, a temp. byla ok. jak juz wymienilem i sprawdzilem wszystko, to poszedlem po rozum do glowy i : rozpedzilem sie do 170km/h zatrzymalem sie zeby nie bylo chlodzenia, wsadzilem termometr zewnetrzny do 120stopni do zbiorniczka od chlodznicy i sie okazalo ze max to tylko 94stopnie, a warunki byly przeciez skrajnie trudne. nie pomogla zmiana zegarow, ktore sie w miedzy czasie spalily(dokladniej zapalily), komp nie wykazal bledow, usterka naprawila sie po miesiacu. ustalilem ze jeszeli alternator laduje temp. rosnie, jak odlaczalem kabel od ladowania to bylo git. tamto sie samo naprawilo, ale raczej rzucilo mi sie na benzyne, tzn jak sie zagrzeje i odpale to nie chce chodzic, zalewa sie i mysle ze ma to tez zwiazek z alternatorem. przepraszam za bledy ort. int. styl. mam goraczke i trudno mi sie skupic pozdrawiam

 

Jak odkrecisz korek przy takiej tem wywali wade czujnik bedzie dobry bo jak auto sie zagrzeje i wlacze nadmuch w aucie by troch schlodzic to fest grzeje nawiew a jak misalem waz gruby po lewej stronie na dole od chlodnichy jest latni a testa nieda sie reka przytrzymac

Opublikowano
u mnie pokazywalo ze sie gotuje a sie nie gotowalo, do czego doszedlem potem, wiec jak odkrecilem korek to mi nic nie wywalilo. tez mi sie wydawalo ze gorace leci z nawiewu. zalatw sobie taki termometr(ja mialem od rzeźnika) i bedziesz widzial na bank czy grzeje sie czy to cos ze wskaznikiem, ja mialem wszystko sprawne:visco,pompe,termostat,oba czujniki,chlodnice nawet dalem do regeneracji zupelnie niepotrzebnie,zegary a cuda mi i tak pokazywalo. temp w zbiorniczku wahala sie od 88 do 94 stopni. jak sie boisz odkrecac przy wiekrzej to odkrec wsadz i poczekaj jak sie zagrzeje.
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
lol ale w ukladzie wytwarza sie cisnienie nie ma mozy by ci plynu nie wywalilo ja za pierwszym razem jak mi sie zagrzak poluzowalem odpowietrznik i kuzwa za mocno na srodku drogi kierowcy i przechodnie pieli jak mialem z chlodnicy fontane na 3 metry do gory juz nie powiem ze se lapsko poparzylem :) a z nawiewy leci mi taki hajs ze po chwili all okna otwieram bo nie idzie wyrobic z goraca
Opublikowano
lol ale w ukladzie wytwarza sie cisnienie nie ma mozy by ci plynu nie wywalilo ja za pierwszym razem jak mi sie zagrzak poluzowalem odpowietrznik i kuzwa za mocno na srodku drogi kierowcy i przechodnie pieli jak mialem z chlodnicy fontane na 3 metry do gory juz nie powiem ze se lapsko poparzylem :) a z nawiewy leci mi taki hajs ze po chwili all okna otwieram bo nie idzie wyrobic z goraca

Na 99% masz problemy z uszczelką pod głowicą, skoro tak Ci wywala wode, nawet jak jest nowa, mówię Ci! Weź na zimnym odkręć korek i przegazuj na przepustnicy i zobacz czy się pieni!

Opublikowano
powoli! napisales ze cos cieknie obok walka od wiskozy, a on jest czescia pompy, w m42 jest uszczelka plaska uszczelka(cos jak splaszczony oring) i jak sie pochrzani czego wizualnie mozez nie stwierdzic to cieknie dziurka obok walka. w m40 zapewne jest podobnie bo dol jest blizniaczy. jesli wyjmiesz pompe(4srobki-jestem laikiem a zajelo mi to pare minut) i okaze sie ze jest sprawna to wymien ta uszczelke i wklej na silikon dla pewnosci. moze tamtedy Ci sie zapowietrza i dlatego grzeje???

 

Faktycznie, moj blad sory. A powiedz mi jak mozna pompe sprawdzic, jest jakis sposob sprawdzenia na sucho??? Zaraz sie chyba za to wezme bo po wymianie uszczelki pod glowica zostala mi reszta uszczelek do calego silnika, a problem ten mnie doluje. Pochwale sie jak skoncze :norty:

Pozdro

Opublikowano
powoli! napisales ze cos cieknie obok walka od wiskozy, a on jest czescia pompy, w m42 jest uszczelka plaska uszczelka(cos jak splaszczony oring) i jak sie pochrzani czego wizualnie mozez nie stwierdzic to cieknie dziurka obok walka. w m40 zapewne jest podobnie bo dol jest blizniaczy. jesli wyjmiesz pompe(4srobki-jestem laikiem a zajelo mi to pare minut) i okaze sie ze jest sprawna to wymien ta uszczelke i wklej na silikon dla pewnosci. moze tamtedy Ci sie zapowietrza i dlatego grzeje???

 

Faktycznie, moj blad sory. A powiedz mi jak mozna pompe sprawdzic, jest jakis sposob sprawdzenia na sucho??? Zaraz sie chyba za to wezme bo po wymianie uszczelki pod glowica zostala mi reszta uszczelek do calego silnika, a problem ten mnie doluje. Pochwale sie jak skoncze :norty:

Pozdro

nie wiem ja wciaglem i sprawdzilem czy nie ma luzow i czy wirnik nie jest ukrecony czyli krecac kolem na ktorym jest pasek i trzymajac wirnik oba nie moga sie krecic osobno tylko ma byc ro razem zespolone

Opublikowano
czy nie ma luzow, czy wirnik ma wszystkie lopatki...? no i ten uszczelniacz...
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Pompa wody jest uszkodzona w srodku, nie jest to uszczelka zewnetrzna tylko cos w srodku, jakis oring albo zimering. Wie ktos czy to sie naprawia czy raczej nowa. A jesli nowa to ile moze kosztowac oryginal bo nie ufam podruba. I teraz moja pani musi postac na podjazdach do jutra :cry: :cry: :cry:

 

ja juz wyleczylem sie z orginalu a zwlaszcza z ich cen padla mi pompa wspomagania orginal 1400zl jakis zamiennik 1000zl a kupilem nowa na 1 rok gw za 300zl rozmawialem ze ludzmi co juz te pompy za 300zl kupili i jak na razie nie ma zadnego ktory by na nie zazekal kup poprostu zamienik sa w cenie od 70 do 100zl a za orginal smialo ci zaspierwaja z jakies 200 300 zl jak nie lepiej i tak bedziesz mial na nia gw Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.