Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! kupilem moja bume i chodzila jakby miala o polowe za malo mocy, zalozylem nowy nastawnik dawki paliwa nowa głowiczke pompy wtryskowej, koncówki wtryskiwaczy i na koncu zmienilem reszte czesci ktore znajduja sie w pompie wtryskowej wraz z obudowa i nic nie pomoglo. Mechanicy sprawdzali turbine i jest ok, sprawdzali rowniez ciśnienie w cylindrach i tbylo po ok 22. i nikt nie wie o co chodzi. Ostatnio jednak pewien mechanik odlaczyl czujnik polozenia walu i samochód dostal niezlego kopa normalnie pali gume z miejsca jest tylko problem bo po odlaczeniu tego czujnika silnik ma wysokie obroty bo ok 2tys i nie spadaja i pali sie kontrolka wtrysku. ktos wie gdzie jest przyczyna? Czujnik ten ma rezystancje 1376 ohmow i chyba miesci sie w parametrach.
Opublikowano

witam, mam podobne auto, co do problemy twojego to ciezko powiedziec. Na poczatek wyczysc sobie moze uklad dolotowy, tzn od intercoolera idzie rura do kolektora plastikowego, Miedzy nimi jest zawor EGR, przykrecony na 4 sruby odkrecasz, wyjmujesz 2 bodajze wezyki i wszystko dokladnie czyscisz w srodku benzyna ekstrakcyjna, kilka razy, nalewasz do srodka, czekasz az rozpusci troche itd

Mi po tym zabiegu auto od razu inaczej pracowalo.

 

tu masz ladny opis : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58715

 

pozdraiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.