Skocz do zawartości

Problem z czujnikiem paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyjechałem do pracy swoim autkiem rano. Paliła się rezerwa ale do końca zbiornika było jeszcze sporo miejsca ..... i nagle zaczęło autko się dusić .... no i się udusiło :( szybka diagnoza .... była przerażająca - BRAK PALIWA !!!

 

Czy wskaźnik można jakoś naprawić i co to może być, że zapala się rezerwa, przejeżdża kilka kilometrów i wskaźnik nie pokazuje pustki a w zbiorniku wichura??

Moc jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Drift Zabawą, a BMW Podstawą!


Ten kto wolny, nad swym losem nie płacze.

http://images40.fotosik.pl/109/a7d127f79a376034m.jpg

Opublikowano
Witaj koleglo!!! miałem taki sam problem w 524 TD u mnie buma nie chciała odpalić jak jeszcze wskaźnik pokazywał jakieś 15 l. u mnie zacinał a dokładnie zawieszał się pływak. jak rozmawiałem z kolegą elektromechanikiem mówił że to dość szęsta przypadłość w BMW podobnie jak klapka wlewu paliwa.
Opublikowano

Witam,

W serwisie wezma pewnie duzo. Ja za wymiane pompy paliwa zaplacilem ponad 320euro (razem z pompa).

Najprawdopodbniej plywaki padaja i dlatego zle wskazuja. Nalepiej kupic plywaki w serwisie (chyba sa wymnienne ale drogie) i niech jakis dobry mechanik je wymieni. Jezeli koszty u innego mechanika beda wysokie to moze lepiej zdecydowac sie na serwis bo przynajmniej gwarancja bedzie.

pozdr

Opublikowano
a w dieselku jest o tyle lepiej że nie ma pompy zanurzeniowej, tylko sam smok z potęcjometrem i pływakiem. Ale myśle że dobry elektromechanik powinien poradzić sobie z tym zważywszy na to że układ jest sprawny tylko żle czyta i wskazuje głupoty.
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.