Skocz do zawartości

kontrolki i błędy na pulpicie (chłodzenie silnika)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przekręcając zapłon zapalają się kontrolki po prawej stronie (wszystko koło airbagu) i po chwili prawidłowo gasną, jednak te po lewej stronie w ogóle nie dają znaku "życia" (te po stronie halogenów i przeciwmgielnych). Zastanawiam się czy coś z BordComputerem jest nie tak czy może jakiś bezpiecznik? Może ktoś podpowie jak prawidłowo kontrolki powinne się zapalać i gasnąć i gdzie ewentualnie szukać przyczyny.

Poprzednik mieszał coś w bezpiecznikach, gdyż mordowałem się z zamkiem centralnym i szukałem przyczyny nie zamykania z kluczyka i "eureka" znalazłem przyczynę. Wyjęty bezpiecznik.

Jeśli ktoś ma podobnie wyposażony jak mój samochód byłbym wdzięczny za rozpiskę (a raczej zapełnienie) gniazd bezpieczników, tzn. które muszą być i jakie wartości.

 

E46

rok 98

silnik 1,9 benzyna 105 koni

sedan

klimatronik

przednie szyby otwierane elektrycznie

szyberdach

halogeny

Opublikowano
Mozesz zrobic test zegarow (trzymasz lewy przycisk na zegarach, wlaczasz zaplon, puszczasz i naciskasz 2 razy, puszczasz az bedzie 2.0 i przyciskasz). Co do bezpiecznikow w kazdym e46 (i chyba nie tylko) w miejscu gdzie sa bezpieczniki (schowek pasazera) jest karteczka z rozpiską, ktory bezpiecznik do czego (jest dopasowana aby wchodzila pod cale gniazdo). Po srodku sa tez puste bezpieczniki zapasowe. Jesli ktos mocno mieszal, a sam nie posiadasz rozrachunku co bylo robione, najprosciej zlecic to fachowcowi. Tyle mojego zdania.. Pozdrawiam

Xdrive

Koder

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.