Skocz do zawartości

Trudnosci z uruchomnieniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam powazny problem ze swoim BMW E39 530D z roku 2000, a mianowicie; Istnieje problem z uruchomieniem silnika okolo 2-3 godz po jego wygaszeniu ( musi postac dluzsza chwile ). Jak jest rozgrzany i na chwile zgasze pali jak burza. Jak postoi dluzej i sie schlodzi praktycznie calkowicie to tez pali bez problemu. Warto dodac ze komputer diagnostyczny nie wykazal zadnych bledow. Prosze mnie nie odsylac do starszych postow bo takiego problemu z jakim sam sie borykam po prostu opisanego nie ma. Co go boli!? :cry: [/b]

Opublikowano
Tak, z tym ze w przypadku auta kolegi nie ma znaczenia czy zgasi go na 1 min czy na 5h jak sam pisze. U mnie po 5h jak ostygnie pali pieknie podobnie jak zgasze go na kilka czy kilkanascie minut wiec przyklad podobny ale nie identyczny.
Opublikowano
przyklad podobny ale nie identyczny.

 

 

Kolego!

Chciałem Ci pomóc ale widzę, że szukasz identycznych objawów, co może być bardzo trudne. Doradziłem, abyś szukał przyczyny analogicznie.

Co o Twoim przypadku powiedział mechanik np w ASO?

Przyczyn Twojej usterki może być bardzo wiele.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Wymienili mi przewody paliwowe, ktore nie byly szczelne twierdzac iz prawdopodobnnie to jest przyczyna moich klopotow z autem. Okazalo sie ze figa to,nie prawda i nadal borykam sie z tym problemem. W przyszlym tyg postaram sie kontynuwac sprawe i jak najszybciej pozbyc klopotu. Majac jednak chwile pomyslalem sobie, ze moglbym zapytac na forum jako ze jest szansa, ze ktos spotkal sie z podobna sytuacja i jest w stanie mi pomoc.
Opublikowano
Wymienili mi przewody paliwowe, ktore nie byly szczelne twierdzac iz prawdopodobnnie to jest przyczyna moich klopotow z autem. Okazalo sie ze figa to,nie prawda i nadal borykam sie z tym problemem. W przyszlym tyg postaram sie kontynuwac sprawe i jak najszybciej pozbyc klopotu. Majac jednak chwile pomyslalem sobie, ze moglbym zapytac na forum jako ze jest szansa, ze ktos spotkal sie z podobna sytuacja i jest w stanie mi pomoc.

 

 

Tak więc spotkał się ktoś z podobną sytuacją. Podałem link.

Nie wiem dlaczego wymienili przwody, skoro były szczelne.

Ja sprawdziłbym piezowtryskiwacze i ciśnienie jakie wytwarza pompa (pompa wysokiego ciśnienia).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.