Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich i proszę o pomoc.

miałem problem z pompą wtryskową gdyz gubiła ciśnienie podawane na wtryski,po wymianie na nowa okazało sie że samochód co prawda zapala na zimno bez zastrzezeń lecz ciepły dopiero po 3-4 obrotach.Silnik zarówno na ciepłym i zimnym ma efekt zadławiania który pojawia sie co kilka-kilkanaście sekund. posiadam pompę z głowiczką indukcyjną i mam pytanie co to może być i czy po wymianie muszę adaptować taką pompę za pomocą programu nastawczego w np.serwisie aby wyreg. za pomoca elektroniki jej nastawy,kąt i dawkę. w czasie jazdy odczuwalna jest dziura w gazie do momentu zaskoczenia turbiny,samochód nie przykapca więc może ma za mała dawkę i zły kąt otwarcia wtrysku,dodatkowo najbardziej dławi na włączonym biegu(automat) i nodze na hamulcu.

dziękuję za pomoc.

(mam dostęp do pomp indukcyjnych)

Opublikowano
A korzystałeś z opcji szukaj??? Coś czuje, że nie. Duużo o tym było. Poszukaj szczególnie w postach Felixa bo ten to miał zacięcię na pompę ;)

 

Temat rozległy i okrutny zarazem - po przeczytaniu tych wszystkich postów chyba nigdy nie kupię TDS - a.

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.