Skocz do zawartości

Stuki w układzie kierowniczym.


fiki

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdz koncowki drazkow to najczesciej pada, ale moga to byc tez wahacze, najlepiej jakbys wlazl pod spod i poszarpal sobie troche zawieszenie, wiem ze brzmi to glupio ale taka jest metoda dokup czesci(unikaj najtanszych). Pozdro. Jak masz warunki to bys mogl zrobic to sam i pozniej tylko zbierznosc. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez ja mialem delikatne stukanie, ktore w pewnym momencie nasililo sie. Obawialem sie ze to maglownica, na pewno nic w zawieszeniu :( Jednak kolega (Hezi :cool2: ) podpowiedzial mi jedna ciekawa rzecz, ktora dala 100% skutek :D

 

Po pewnym przebiegu luzuje sie ta sruba:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EG21&mospid=47330&btnr=32_0643&hg=32&fg=30

 

To jest sruba w czesci nr 1 (akurat odnosnik do tej czesci pokazuje dokladnie na srube :wink: ) Potrzebny byl jakis duzy klucz do niej, cos w granicach 27-32 i trzeba ja dokrecic. Tylko nie za mocno, bo stracisz mozliwosc regulacji kierownicy.

Sruba ta znajduje sie na wysokosci pedalu gazu i hamulca, musisz zdjac z tego co pamietam tylko jeden element obicia tapicerki.

U mnie pomoglo :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy zamówiłeś części? Tak z ciekawości masz EDC? Bo jak tak to słono zapłacisz. Nie chciałem straszyć, dobre podejście(jedyne chyba słuszne wymieniać wszystko po kolei). Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zamówisz wydech to się wstrzymaj, bo kolejne 8 tys pójdzie, sam tylny na jedną stronę to koszt ok. 1800 PLN(bez końcówek). Sam mam wydech do poprawy, ale przez zimę postaram się uratować to co mam(będzie okazja nauczyć się spawania migomatem, który się kurzy obecnie), ale piję do tego, że dużo z nas ma problem z wydechem(który i tak jest nader wytrzymały(u mnie oryginał)i może powinniśmy znaleźć warsztat, który dorobi takie części, jeśli dobrze mnie słuchy doszły to PZ dorabiał tylny wydech za rozsądne pieniądze, może i nam się uda, ew. jest zamiennik Remusa, taki jak u Marcina, ale wtedy końcówki są inne, a w 840 chyba ich nie ma - przynajmniej w tej co widziałem.Pozdro. Zaszalałeś :D

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsumie to jest to ojca 8 ale twierdzi ze to bedzie rodzinne auto i moge nia jezdzic i brat a na codzien do jazdu ma ojciec 745 il e65.8 bedzie robiona na glanc wydech bedzie z aso.Zimą bedzie kładziony nowy lakier i cały srodek bedzie miała nowy,wszystko bedzie w skorze deska rozdzielcza też.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofam to co napisałem, że w 840 nie ma końcówek, nakładki są okrągłe i wyglądają jakby ich nie było, ale są!!! To daj znać ile kosztował wydech, jestem ciekaw, chyba nikt z forumowych chłopaków się o to nie pokusił bynajmniej nie w aso. Cały do wymiany?

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radzę pozbywac się katalizatorów, a już na pewno nie montowac w ich miejsce strumienic. W 750ce niegdyś zamontowałem i dawały fatalny dźwięk...

I nie daj się oszwabic na starych katalizatorach, są sporo warte.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesci z aso koszt koło 8 tyś..

Dobre, jedna czwarta wartości auta :D

Słyszałem historię o człowieku, który w ASO dokonał pełnej renowacji 850ki, same części kosztowały ponoc 100.000 zł. Chciał miec po prostu nową 850kę, a już ich nie produkują...

Mnie wymiana wszystkich wahaczy, łączników stabilizatorów i prawie wszystkich drążków kierowniczych kosztowała z robocizną niecałe 2000. Najdroższy był środkowy drążek - aż 400 zł :D

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak proszek z kata jest trochę wart. Ja też bym przemyślał sprawę z katalizatorami, jeżeli da się to uratować to zostawić, jak nie to w puchę wspawać rurkę(nie strumienicę), choć prawdę mówiąc, to jak robić coś to dobrze i powinny być katalizatory, więc lepiej poszerz budżet, bo takich punktów w tych samochodach jest trochę do roboty. PZ na jakich częściach robiłeś zawieszenie?

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PZ na jakich częściach robiłeś zawieszenie?

Mówiąc szczerze nie wiem. Mechanik kupował. Nie było mnie wtedy w Polsce, więc tylko na szybko uzgodnił ze mną cenę. Podawał markę części, ale miałem wtedy inne sprawy na głowie aby się tym przejmowac. Jakieś "niemieckie" :D

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.