Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Problem może był już poruszany, ale dalej nie mam odpowiedzi. Mam BWM 525 z roku 1989 i problem jest następujące. Licznik ma odchyły w działaniu. Z tego co wiem co ojciec raz odłączył klemę z akumulatora i zapiął to wtedy właśnie zaczął świrować. Czasem jak jadę przy większej prędkości to nagle się uruchomi. Przez noc auto postoi i po przejechaniu jakiś 10-20 metrów znów przestaje.

 

 

Wiem ze w tylnym moście jest jakaś kostka. Dziś na nia dokładnie patrzyłem i kable były przy złączeniu zaśniedziałe. Spiołem na krótko i myślałem ze będzie działało. Ale nic. Więc już sam nie wiem co to może być.

 

Licze ze koledzy i pasjonaci od perfekcyjnych aut BMW mi pomogą.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Jak będziesz miał pewność, że kable przy moście będą na pewno miały dobry styk, to spróbuj wymontować zegary i najpierw tylko sprawdź wtyczki (wyjmij i włóż kilka razy, sprawdź, czy dobrze siedzi).

Co do kabli przy moście, to sprawdź, czy nie są gdzieś złamane.

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
właśnie dobrałem się do zegarów. styki z grybsza ok. ale zrobię jak mówiłeś
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
próbowalem jak z tymi zegarami i nic. Przepuszczam ze wina kwi w kostce.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Ja ostanio też miałem okazję grzebania przy zegarach, ale u mnie był problem z obrotomierzem, temperaturą i eko. Otwarłem całą skrzynkę - są tam zamiast kabli czy taśm z przewodami kostki ze stykami, które wchodzą w siebie podczas zamykania skrzynki. Przeczyściłem wszystkie te styki - oczywiście nie było widać, że są jakieś brudne, ale delikatnie przeszlifowałem każdą blaszkę w kostkach stykowych.

Po tej robocie znów działają u mnie obrotomimerz i temperatura wody (eko dalej śpi)

Co dziwne - zaraz po założeniu zegarów nie było poprawy, dopiero po trzecim albo czwartym uruchomieniu autka zegary zadziałały.

 

W każdym razie taką operację możesz też zrobić oprócz odnowienia kostki przy moście. Nie mam niestety innych pomysłów.

pozdrawiam, marek.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

trzeba będzie się zając tym bo mnie to powoli wkurza. wszystko ładnie działa tylko licznik nie :( a u ojca w bemce jest inaczej. padło mu wszystko. działa tylko i też źle benzyna temp wody obrotomierz padnięty. nie działa mu licznik dzienny, tylko ile aktualnie jedzie hehe :D

 

a u mnie jak patrzyłem to kable w kostce były pośniedziałe i z lekka pordzewiałe. :? szlak by to trafił

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wczoraj znów próbowałem kostkę w tylnym napędzie zrobić. jeden kabel który wchodził do kostki ledwo się trzymał. spiołem na krotko. I nic. wkońcu dałem sobie spokój. jadać jakieś 4 km od miejsca którego robiłem i nagle zaczął działać. po nocy też chodził chwile i znów padł, ale po chwili dźwigał się. sam już nie wiem jaka jest przyczyna. przypuszczam że będzie padnięty czujnik w tylnym moście i jak się zagrzeje to wtedy działa.

 

 

Jeśli ktoś wie czy to jest to, to proszę o wpisz. Pozdrawiam

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

spięcie tych kabli to tylko jeden impuls to nic nie zmieni się w wskazaniu ,

najlepiej tą kostkę rozciąć od strony kabelka i od nowa polutować kabelki z tymi stykami , lub jak styki mocno skorodowane to kabelki przylutować bezpośrednio do czujnika i na lata masz spokój

kuzynowi rozciołem tę kostkę i polutowałem następnie wszystko tym klejem na gorąco co jest do tych pistoletów z grzałką a styki przczyścić i wazeliną i od ponad roku ma spokój z licznikiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zrobię tak. narazie chodzi a jest na krótko spięte. on ma dziwne odchyły. czasem jak depnę( coś ponad 80-110Km\h ) to zaczyna działać, ale nie zawsze.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.