Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam zamiar kupić e46 2002r 2.0 na dieslu bez turbo.I mam pytanko-jak ta jednostka napędowa sprawdza się w rzeczywistości?Chodzi mi o przyspieszenie,żywotność silnika i ogólnie na jakie elementy zwracać uwagę podczas eksploatacji

 

Pozdrowionka!!

Opublikowano
Mam zamiar kupić e46 2002r 2.0 na dieslu bez turbo

 

 

W E46 nie ma takiego diesla,ktory by nie mial turbo:)

Jezeli chodzi o sam silnik to pewnie ze 3.0 diesel to juz cos...szczegolnie ten 204 konny. Co do zywotnosci silnika to jak dbasz o wszysto tak jak powinno sie dbac szczegolnie o podzespoly jakim jest turbo to nie powinno sie dziac nic zlego. A co do przyspieszenia to moja ma rowne 8.0 s (2 osoby,mam filmik:) ),wiec nie jest zle jak na serie;) niedlugo bedzie inaczej :8)

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Panowie!!!!!

 

To nie jest auto z salonu tylko 2002 więc opcja co do silnika na 3.0 odpada!Poza tym to ma być auto które bedzie używane również przez żonęa a z silnikiem 3.0 to po jej starcie mógł bym od razu szukać jej i to co zostało z auta na pierwszej lampie-hehehe!!!

Muszę dokładnie sprawdzić czy te 2.0 to diesel czy benzyna.Facet pisze mi że diesel no to chyba nie jest idiotą.A jeżeli 2.0 nie ma na zwykłym dieslu to pewnie będzie w tds'sie czyli WIELKA KUPA!!!ale gdyby jednak był idiotą i to byla by benzyna no to już całkiem nieźle.A-jeszcze pisze mi że ma 150km to może kurcze faktycznie pop..mu się literki zamiast i to d????

Opublikowano
Panowie!!!!!

 

To nie jest auto z salonu tylko 2002 więc opcja co do silnika na 3.0 odpada!Poza tym to ma być auto które bedzie używane również przez żonęa a z silnikiem 3.0 to po jej starcie mógł bym od razu szukać jej i to co zostało z auta na pierwszej lampie-hehehe!!!

Muszę dokładnie sprawdzić czy te 2.0 to diesel czy benzyna.Facet pisze mi że diesel no to chyba nie jest idiotą.A jeżeli 2.0 nie ma na zwykłym dieslu to pewnie będzie w tds'sie czyli WIELKA KUPA!!!ale gdyby jednak był idiotą i to byla by benzyna no to już całkiem nieźle.A-jeszcze pisze mi że ma 150km to może kurcze faktycznie pop..mu się literki zamiast i to d????

 

po pierwsze w e46 nie było nigdy tds'ów, po drugie wszystkie diesle sa turbodoładowane, po trzecie niech gościu ci da 7 ostatnich znaków VIN,

wpisz je tutaj http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E39&body=tou&model=525tds&zone=ECE&prod=19981000&motor=M51&trans=M&arch=0 i bedziesz wiedział dokładnie co to za samochód

Opublikowano
Mam 2.0 wszystko oki malutko pali dobrze wyciszony lecz denerwujaca jest dziura diesela

 

OOOO!!A jednak jest!!!A temu gościowi to chyba hcodizła o TD

Opublikowano
Panowie!!!!!

 

To nie jest auto z salonu tylko 2002 więc opcja co do silnika na 3.0 odpada!Poza tym to ma być auto które bedzie używane również przez żonęa a z silnikiem 3.0 to po jej starcie mógł bym od razu szukać jej i to co zostało z auta na pierwszej lampie-hehehe!!!

Muszę dokładnie sprawdzić czy te 2.0 to diesel czy benzyna.Facet pisze mi że diesel no to chyba nie jest idiotą.A jeżeli 2.0 nie ma na zwykłym dieslu to pewnie będzie w tds'sie czyli WIELKA KUPA!!!ale gdyby jednak był idiotą i to byla by benzyna no to już całkiem nieźle.A-jeszcze pisze mi że ma 150km to może kurcze faktycznie pop..mu się literki zamiast i to d????

 

po pierwsze w e46 nie było nigdy tds'ów, po drugie wszystkie diesle sa turbodoładowane, po trzecie niech gościu ci da 7 ostatnich znaków VIN,

wpisz je tutaj http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E39&body=tou&model=525tds&zone=ECE&prod=19981000&motor=M51&trans=M&arch=0 i bedziesz wiedział dokładnie co to za samochód

 

 

I WSZYSTKO JASNE!!!DZIĘKI!!!

Opublikowano
Mam 2.0 wszystko oki malutko pali dobrze wyciszony lecz denerwujaca jest dziura diesela

 

U mni chip plus czyszczenie dolotu skutecznie zniwelowały turbo dziurę. Do 2000 rpm coś tam minimalnie po niej zostało a od 2000 rpm dusisz i od razu przyspieszasz. Tak wiec ten zonk w 2.0d da sie usunąć :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

W celu usunięcia turbo dziury polecam wymianę elektrozaworu przy turbinie od dłuższego czasu borykam się z tym problemem robiłem wszystko przepływki i inne cuda dopiero jak zamieniłem miejscami zaworki od turbo i egr nie ten samochód jeszcze jest delikatnie wyczuwalna podejrzewam ze ten od agr tez jest już posunięty przez czas i nie działa tak jak powinien i wkrótce kupuje nowy i zamierzam zapomniec o tym zjawisku aaa czasem pomaga samo wyczyszczenie filierka na zaworze u mnie nie pomogło :(

. Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.