Skocz do zawartości

zakup


death666

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy.własciwie to nie mam bmw ale sie powarznie przymierzam do zakupu.zawsze jeżdziłem benzynami wiec się przymierzałem do bmw 528 w benzynie.ostatnio jednak coś mnie naszło na 530 w dislu,gdyż słyszałem że to bardzo dobre silniki(oszczędniejsze)a osiągi ma zbliżone do 528.co myślicie.drugim pytaniem jest takie,ponieważ pieniążków będe miał na rocznik 2000 to taki będe kupywał.wiem że w 2000r na jesieni był przeprowadzony lifting bmw.jak poznać ,po czym że kupie te nowe po liftingu,bo takie chce kupić .proszę o pomoc .może jakieś zdięcia porównawczena meila wojtas196@op.pl dziękuje pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lifting był w 2001 r i można poznać w in. po ringach w przednich lampach.

po lifcie silniki maja 194 KM i 410 Nm - sam miód.

poza tym po lifcie nie ma juz 528i, jest tylko 520i o poj. 2171 cm3 (170 KM, 210 Nm)oraz 525i o poj. 2494 cm3 (192 KM, 245 Nm) oraz 530i (2979cm3, 232KM, 300Nm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lifting był w 2001 r i można poznać w in. po ringach w przednich lampach.

po lifcie silniki maja 194 KM i 410 Nm - sam miód.

poza tym po lifcie nie ma juz 528i, jest tylko 520i o poj. 2171 cm3 (170 KM, 210 Nm)oraz 525i o poj. 2494 cm3 (192 KM, 245 Nm) oraz 530i (2979cm3, 232KM, 300Nm)

 

Wogóle kolego coś pokręciłeś lifing był wcześniej /2000/, ale chodzi mi o silnik 2,8 193km/280Nm/, a 410 niutonometrów to chyba w dieslu/3.0/ po lifcie przed miał 184km,390Nm, ja polecam albo 530 /231km/ albo 528 /193km/, a zdiesla to nie polecam chyba że ktoś śmiga 40tysi km rocznie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lifting był w 2001 r i można poznać w in. po ringach w przednich lampach.

po lifcie silniki maja 194 KM i 410 Nm - sam miód.

poza tym po lifcie nie ma juz 528i, jest tylko 520i o poj. 2171 cm3 (170 KM, 210 Nm)oraz 525i o poj. 2494 cm3 (192 KM, 245 Nm) oraz 530i (2979cm3, 232KM, 300Nm)

 

Wogóle kolego coś pokręciłeś lifing był wcześniej /2000/, ale chodzi mi o silnik 2,8 193km/280Nm/, a 410 niutonometrów to chyba w dieslu/3.0/ po lifcie przed miał 184km,390Nm, ja polecam albo 530 /231km/ albo 528 /193km/, a zdiesla to nie polecam chyba że ktoś śmiga 40tysi km rocznie

 

pozdrawiam

 

co do liftu to ok, byc moze lift był od 01.09.2000, ale chodziło mi oto że kupując samochód z 2001 r bedzie juz na pewno po lifcie.

194 KM i 410 Nm oczywiście w 530d, bo tym głownie była mowa w poście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lifting był w 2001 r i można poznać w in. po ringach w przednich lampach.

po lifcie silniki maja 194 KM i 410 Nm - sam miód.

poza tym po lifcie nie ma juz 528i, jest tylko 520i o poj. 2171 cm3 (170 KM, 210 Nm)oraz 525i o poj. 2494 cm3 (192 KM, 245 Nm) oraz 530i (2979cm3, 232KM, 300Nm)

 

Wogóle kolego coś pokręciłeś lifing był wcześniej /2000/, ale chodzi mi o silnik 2,8 193km/280Nm/, a 410 niutonometrów to chyba w dieslu/3.0/ po lifcie przed miał 184km,390Nm, ja polecam albo 530 /231km/ albo 528 /193km/, a zdiesla to nie polecam chyba że ktoś śmiga 40tysi km rocznie

 

pozdrawiam

 

 

co do liftu to ok, byc moze lift był od 01.09.2000, ale chodziło mi oto że kupując samochód z 2001 r bedzie juz na pewno po lifcie.

194 KM i 410 Nm oczywiście w 530d, bo tym głownie była mowa w poście

 

Masz rację coś źle zrozumiałem

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.