Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam to normalne, tymbardziej w dieslu.

 

Poszukaj na forum, bodajze uzytkownik o nick " tudm" pisalm posta o czyszczeniu calego ukladu dolotowego, zaworow EGR, przy turbince,

 

Wazne jest aby te rzeczy byly raz na jakis czas czyszczone, wyczysc sobie te elemety, lacznie z intercoolerem,zaworem itd a odczujesz roznice w pracy silnika, bedzie ciszej i jakos tak lepiej-jest to zauwazalne.

Kolektor tez mozesz wyczyscic jak juz masz rozebrane wszystko..

 

pozdrawiam

 

masz link:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=57469

Opublikowano
Witam to normalne, tymbardziej w dieslu...

 

Witam

Co w przypadku benzyny ?? Nie jest to olej jako rzadka ciecz lecz w postaci powiedzmy nagaru - dość gęste i smoliste. Średnio co pół roku zmuszony jestem czyścić okolice przepustnicy. Ta maź pojawia się również w gumie dolotowej i regulatorze wolnych obrotów (krokowiec) . Silnik M40... Dodam, że nie dolewam oleju między wymianami ( nie bierze ani grama) , poza tym trzyma mi ciśnienie oleju co najmniej 15s po zgaszeniu silnika.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.