Skocz do zawartości

524TD 1991 sedan szukam głowicy !!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, zakupiłem se ok 3 miesiące temu e34 2.4TD, pojeździłem z 4tygodnie. Popękała głowica. Po rozebraniu okazało się że nie nadaje się do niczego.

Od tamtej pory widziałem już 3 i każda zjechana. Od 2 miesięcy moja piękna stoi. Może jest ktoś, kto ma głowicę, lub jakoś może mi pomóc .

Szukam na allegro, w necie, i na szrotach. Jestem z Wawy. Jest kilka sztuk ale w okolicach Poznania, pojechał bym i dalej, ale nie kupie kota w worku. Tu mam możliwość jej sprawdzenia. A silnika nie mam zamiaru kupować , w tym wiem co jest z nim, kolejny silnik kolejne wady. Szukam głowicy od silnika 2.4TD. Moja jest z 1991r. Od E30 chyba też pasuje. Przerobil bym chętnie na TDS ale nie oplaca się, chce mieć 2.4TD. To cacko, które wygląda kozacko i mało pali. 7-10l. W miescie miescilem sie w 10. Kozak jak dla mnie. Pozdrawiam. Mariano.

Opublikowano

Witam ponownie wszystkich, właśnie dostałem ofertę silnika sprowadzonego z Niemiec, podobno stan idealny, za 1700pln. Są też głowice, jednak ich ceny - 800 i 1000, są kosmiczne w porównaniu z całym silnikiem. Niby wspominalem, nowy silnik nowe wady, jednak, na te nowe wady będę mial trochę części z mojego silnika, prawda.

Co Wy na to, chyba zakupie ten silnik, to juz 2 moja oferta silnikowa. 1 była z Łodzi, za 2300 tez z Niemiec. Tyle, że bez pompy. Tym razem full i to z 50km ode mnie. Gwarancja na miecha. Boli mnie tylko , że silnik jest juz wyjęty z auta. Mam nadzieje , że był gdzieś w garażu dobrze przechowywyany. Piszcie , piszcie, klubowicze.

Opublikowano

Niestety te silniki po tyle pieniazkow chodza. Koles wola 1500 (choc faktycznie bez pompy) ale sprawdzony - lecz daleko od ciebie.

Faktem jest ze te silniki ciezko znalezc za dobre pieniadze. Koles mial takie 4 i zostal mu tylko jeden.

Opublikowano
Taka rada. Jak juz wstawisz silnik i bedzie wszystko ok to sprzedaj ze starego miske olejowa cena:200zl dosc czesto poszukiwany towar (obnizanie aut), nastepnie z glowy powykrecaj walek, vacum pompe, dzwigienki, zawory (moga sie jeszcze przydac) a reszta glowy na zlom (okolo 100zl) i silnik masz 300zl taniej :)
Opublikowano

Mialem kiedys 2,4 td, po remoncie kapitalnym silnika i glowicy (remont glowicy - 1300 zl), przez ponad rok nie mialem z nia (glowica) zadnych problemow!! Oralem silnik czasami i chodzila jak zloto ale remont kapitalny, gniazda, prowadnice zaworow, itd.

Powodzenia w szukaniu bo to jest bardzo delikatny element i jak zle trafisz to zaplacisz wiecej za remont z prawdziwego zdarzenia...

Opublikowano
Też miałem kapitalke głowicy ze spawaniem na trzecim i czwartym cylindrze. Mam roczną gwarancje, osobiście polecam takie rozwiązanie, przynajmniej jest pewna głowica. Jeźdźe już kilka miesięcy i jest super ( łatwiej zapala, równo pracuje, niższe zużycie paliwa)!
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
No i mnie też czeka głowicy spawanie. Jest głowica na szrocie, ale chcą śmieszne pieniądze- 1400pln. Wyjeta z auta jeżdżącego, przegięcie jak dla mnie, z gwarancją rozruchową. Telefonicznie uslyszalem ze ma kreski miedzy zaworami - wiadomo o co chodzi. Wiadomo , że można z tym jeździć , ale na co taki wydatek , który nie wieadomo kiedy dalej peknie. Biore glowice z Wrolawia. Roczna gwarancja , to jest to. Pozdro Wam!!!
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.