Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,planuje teraz zakup bmw serii 5(rocznik 89-95,bo tylko na takiego mnie stac),niestety zaden ze znajomych nie posiada takiego auta,na co powinienem zwrocic uwage podczas zakupu? z gory dziekuje za pomoc:)
Opublikowano

No ja posiadam taki sprzęt 520I z końcówki 1990roku silnik M50B20 o mocy 150KM bez vanosa i Tak:

Doradzam model 525 bo spala naprawdę tyle co mój a frajda większa mój motor jest lepszy do 3er co nieznaczy że jest powolny ale brakuje mu trochę na niskich obrotach

Najlepeij model bez vanosa trochę gorsza elastyczność ale mnie j probłemów z motorem

Zwróc uwagę na tylni boczek an lewych drzwiach lubią się odklejać

Obejrzyj podsufitkę na szyberdachu i całym suficie czy się nie odkleja.

Sprawdź czy ABS działa

Nie wierz nikomu że kontrolka od czegoś tak sobie świeci bo trzeba czujnik za 5 zł wymienić :evil:

Postaraj się o bezwypadek aha nie oglądaj ofert poniżej 6000zł bo to szajsy ja mego cacka poniżej 7000zł bym teraz nie oddał mimo iż cieknie chłodnica bo mam naprawdę dobry wóz nawet oryginaLNE KLUCZE bmw mam w bagażniku

Poszukaj ładnej sztuki na autoscout model po lifcie jest chyba ładniejszy

Obsłuchaj zawiesznie czy nic nie skrzypi obejrzyj chłodnice lubia cieknąć sprawdź czy auto się dopgrzewa ale nie przegrzewa ( albo pion na wskaźniku ewentualnie w upały w korku mozliwy wychył o góra 2 milimetry) Posłuchaj czy auto równo chodzi bez włączonych świtaeł bo wtedy ma niższe obroty i lepiej słychać podejrzane odgłosy

Sprawdź czy nie mam rdzy bo bezwypadki nie maja z tym problemów sporadycznie delikatne plamki na dołach drzwi

Sprawdź czy działa ogrzewanie i klima jak jest

Zdecydowanie polecam silniki 4 zaworowe sa mocniejsze a palą tyle samo co słabsze wersje i mają lepszy dźwięk

Odpuść sobie silnik 3,5 litra bo to smok żarłok nie z tej ziemi a dużo szybszy od 2,5 nie jest.

Jak chcesz coś co cię nie zje i ma kopa to 525 to ideał kompromis jak cię spalanie nie rusza to V8

Instalacja gazowa dla mnie to bezsens ale jesli już to tylko sekwencja jeżeli motor 4 zawrorowy inaczej zniszczysz silnik

Lepiej odpuść sobie auta już przerabiane w sportowe wydechy itp bo pewnie jeździł nimi kamikadze klepiej samemu coś przerabiać:)

Obejrzyj tarcze hamulcowe ich wymiana troche kosztuje

Jakby co to pytaj

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

To co kolega wcześniej opisał.

 

Szczególnie na ogrzewanie i klimatyzacje, nie kupuj z elektronicznie sterowanymi klapkami tylko na standardowe pokrętła, te klapki się raz otworzą raz nie i lipa.

 

Zwróć uwagę na drzwi na samym dole lubią podrdzewieć sobie i przy tylnym zderzaku nad zderzakiem.

 

Jak będziesz już coś kupował to przejedź się tym nie 1000m z 40km jeśli ma ABS to na żwir jedź i pohamuj sobie zobaczy czy wsztystko gra.

 

Na asfalcie spróbuj ruszyć troszke spalac oponki zobaczysz jak sprzegło...

 

Tarcze po zakupie z klockami powymieniaj na nowe!

Wszystkie płyny i oleje, luzy w zawieszeniu do wymiany wszystko, bo pociagnie pozniej reszte za soba... nie oszczedzaj na wymianie.

 

Ja swoja jak kupilem w de dałem 3500euro plus koszty wymiany 7000PLN teraz smiga jak nowka.

 

Bede ja wymienial na e39 ale jeszcze nie teraz.

BMW wieczna miłość...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.