Skocz do zawartości

[seria 5] TDS ZGASL I NIEMOZNA GO ZAPALIC


jimmy_hh

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj jechalem w trase - jakies 450 km, auto zachowywało sie dobrze.

jechalem autostrada przez jakies 200 km caly czas 150-180km/h

wkoncu stanalem w korku i auto zgaslo - tak jakbym kluczyk w stacyjce przekrecil

zdjalem przewod paliwowy za filtrem (filtr nowy) przekrecam kluczyk paliwo nieidzie. znalazlem bezpiecznik, wyjalem i wlozylem spowrotem - zapalil.

nic jade dalej jakies 100 km przejechalem - tym razem spokojnie - do 100km/h i znowu korek, zgasilem samochod, za boga go zapalic niemoglem - tym razem paliwo szło z filtra. samochod postal jakies 20 min i zapalil jak nigdy nic.

o ile za pierwszym razem cos bylo nietak z pompa paliwowa, to za drugim razem wygladalo mi to na elektrozawor do odcinania paliwa w pompie

niemialem kluczy i niemoglem sprawdzic czy paliwo idzie na wtryski

ale zaswiecil mi sie blad komputera - w poniedzialek jade odczytac co to bylo.

jak myslice co to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tdsa w omedze i bardzo się grzał , jak przekraczałem 160km/h to temperatura szybko wzrastała i kiedyś dla próby rozpędziłem się na MAXa i chciałem zobaczyć co się stanie ale nie dane mi to było bo komuter silnika pierw wyłączył tempomat a po chwili odciął paliwo i tak aż do momentu spadku temeratury do przyzwoitego poziomu (nie dałem na luz by był lypszy obieg)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.