Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.jest duzo tematow na temat swapu silnikow,ale nie dowiedzialem sie czy ktos robil taki w e34 z 2.0 12v na 3.5 M30.Interesuje mnie czy ten 3.5 bedzie pasowal bez przerabiania uchwytow i czy ktos wie gdzie na podkarpaciu lub w malopolsce robia przekladki.z gory dziekuje :modlitwa:
Opublikowano

Dokładnie nie jestem w temacie swapów. Ale raczej bym odradzał takich zmian. Taniej i profesjonalniej wyjdzie jak zmienisz samochód na taki sam z większym silnikiem.

Przeróbki zawsze są możliwe do wykonania przy czym pojawiają sie większe lub mniejsze problemy. Do tego samochód bedzie unieruchomiony na jakiś nieokreśliony czas. Musisz się z tym liczyć.

Napewno zmienić bedziesz musiał więcej elementów (wał, dyfer, skrzynie biegów, tarcze hamulcowe, być może twardsze i sztywniejsze zawieszenie). Koszty mogą sięgnąć ceny samochodu :). Możesz też iść na skróty i wykonać jakieś modyfikacje czy zestrojenia tych podzespołów którymi już dysponujesz z nowym silnikiem ale to później wyjdzie w praniu podczas jeźdzenia (obym się mylił). Wiadomo większy cięższy silnik większa moc, większy moment obrotowy a to musi zostać przełożone na podzespoły (skrzynia biegów, wał itd), które nie były na to fabrycznie obliczone.

Opublikowano

Ja jestem przeciwnikiem swapow na silniki seryjne, czyli takie, ktore byly montowane w danej budzie.

Jak chcesz robic swap to trzeba pomyslec o czyms czego nie bylo w danym modelu i nie jezdzic z tym do warsztatow tylko robic samemu. Jak pojedziesz do warsztatu to pozniej nie bedziesz wiedzial z czego jest skrzynia a z czego inne czesci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.