Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie... :8) E34 525iA z 94 roku, silnik M50 z Vanosem - znalazlem czujnik polozenia walu korbowego, co do ktorego mam podejrzenia ze blokuje zaplon i pompe i tym samym nie moge odpalic silnika :) Problem w tym jak go wymienic skoro nie moge go nawet wyjac... :jawdrop: Problemy generalnie sa dwa:

1) czujnik przy kole pasowym siedzi jakby byl przyspawany, nie idzie go niczym ruszyc (srubka oczywiscie odkrecona), a nie chce go calkowicie uszkodzic przy wyciaganiu bo moze to jednak nie on blokuje zaplon :?

2) dokad idzie kabelek od tego czujnika? Z tego co widze to wchodzi on pod oslone rozrzadu i dalej znika gdzies pod kolektorem ssacym. Gdzie szukac wtyczki tego przewodu i jak caly ten przewod wraz z czujnikiem indukcyjnym i wtyczka wyciagnac???

Ktos wie? :lol:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
wczoraj wymieniałem czujnik musisz obruszac i wyjdzie , kabel jest połaczony pod kolektorem nie jestem pewien czy u ciebie jest tak samo ale ja odkreciłem filtr oleiu i wsadziłem reke pod kolektor i po sprawie , przed jego wymiana warto sprawdzic na kompie czy to on nowy -370zł powodzenia

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Gdybym byl w Polsce to podjechalbym do mechanika, podlaczyl auto pod kompa i bez problemu naprawil :8) Niestety jestem w Norwegii, gdzie nie bardzo mam taka mozliwosc, tutaj taniej chyba wyjdzie wymiana czujnika we wlasnym zakresie niz podlaczenie auta pod komputer w serwisie :mad2: A problem jest tego typu ze auto nie odpala od trzech tygodni, wyswietla tylko tryb S P na wyswietlaczu skrzyni biegow oraz komunikat "getriebeprogramm" - blokujac zaplon i pompe paliwa. Podejrzewam ze winny temu jest wlasnie czujnik polozenia walu korbowego. Wszystko inne juz raczej sprawdzilem, nie liczac samej instalacji elektrycznej z ktorej sprawdzeniem byloby jednak sporo roboty :?

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

u mnie jak padł to pompki nie blokował ale bardzo ciężko palił i po odpaleniu silnik kichał i szarpał

a w serwisie musieli go rozkruszyć bo w całości nie było szans na jego wyjęcie ale byłem w tej dobrej sytuacji że wiedziałem na 100% że to on , kosztował tak jak kolega napisał 367zł

lej WD40 i staraj się go rozruszać bo trzyma go nalot z utleniającego się aluminium

Opublikowano
ale zbieg okolicznosci ja własnie wczoraj jechałem do oslo i pekła mi poducha :mad2: znam polaka co pracuje w warsztacie kumpel co miał tam bmw jezdził do niego ale nie wiem na 100% czy ma kompa mam jak mieszkasz w oslo moge napisac gdzie to jest

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Dzieki ale wlasnie dzis udalo mi sie rozwiazac problem z odpalaniem :D Nie mialo to nic wspolnego z czujnikiem polozenia walu. Problem tkwil w tym, ze prad nie dochodzil do jednego z przekaznikow :) Dzis podlaczylem jeden z pinow przekaznika "na krotko" pod plusa i od razu uslyszalem "klik" i wszystko wrocilo do normy :dance:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.