Skocz do zawartości

PROBLEM Z CENTRALNYM ZAMKIEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z centralnym zamkiem kiedy zamykam go z kluczyka on za chwilke sie otwiera gdy zamkne poraz drugi zamknie sie na stale i to samo sie dzieje przy otwieraniu za pierwszym razem otwieram i sie sam za chwile zamyka za drugim otwarciem juz otworzy na stale CZEGO TO MOZE BYC PRZYCZYNA ???? Pomozcie
Opublikowano
jest jakis blad. gdy mialem pochrzaniony silownik tylniej klapy to wlasnie sie tak robilo. wszystko za drugim razem. czy wszystkie silowniki ci dzialaja? czy zaden nie jest odlaczony?
Opublikowano

Sprawdzilbym rowniez przekazniki ukladu centralnego zamka umieszczone po tylna kanapa za kirowca.

pzdr

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Jesli dobrze pamietam sa tam dwa przekazniki - jeden jest odpowiedzialny za zamykanie, drugi za otwieranie. U mojego kolegi jeden byl brudny/zapieczony i objawy byly podobne.

pzdr

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Silowniki wszyskie dzialaja a te przekazniki w sumie to centralka od sterowania funkcjami centralnego zamka tez jest dobra bo ja rozbieralem i wyglada na ok zreszta wszystkie sygnaly i wyjscia tez sa dzieje sie jeszcze cos takiego ze jak wyjme kanape a potem ja wloze przestaje wogule dzialac w tedy musze wyjac wtyczke z centralki i ponownie wpiac
Opublikowano

zrób też taki test. zamknij klapę bagażnika na kluczyk i wtedy spróbuj otworzyć i zamknąć drzwi, jeśli wtedy zadziała to na 99% masz przetarty kabel w lewej rurce co trzyma klapę bagażnika

 

pozdro

Opublikowano

Z tego co piszesz wnioskuje,ze brak styku przy module centralnego zamka. Przekazniki nie maja "wygladac dobrze" tylko funkcjonowac prawidlowo. Jesli zewrzesz je palcem uklad powienien zamykac i otwierac zamki. Tak jak Kolega napisal powyzej sprawdz rowniez wiazke kabli przy lewym wsporniku klapy (tam kable lubia sie przecierac).

pzdr

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Kable sa ok :( odlaczalem nawet pokolei kazdy silownik i sprawdzalem tez nic

nie mam pojecia co to moze byc ktos mi mowil tez ze moga to byc mikrowlaczniki ktore sa w zamku

Opublikowano

Najpierw sprawdz polaczenie pod kanapa pasazerow - pisales o problemach po jej zaolozeniu. Delikatnie zewrzyj przekaznik odpowiedzialny za zamykani i otwarcie ukladu (sa tam dwa duze obok siebie widoczne po zdjeciu obudowy modulu zamka).

pzdr

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Stary temat, ale nie dawno miałem taki problem w e36. Więc jak ktoś będzie szukał rozwiązania to może sie przyda. :)

 

Miałem wyrobiony czujnik (przycisk) otwarcia drzwi kierowcy ten który jest na słupku przy uchwycie zamka, właściwie prawie wewnątrz. Wyrobił się po prortu z biegiem czasu i był za krótki przez co na zamkniętych dzwiach nie był przycisk wystarczająco wciśnięty (był za krótki) i komputer myślał, że dzwi są otwarte. A jak są otwarte dzwi kierowcy to centralny się zamknie i niezwłocznie otworzy. Ja nałożyłem warstwę Distalu na szczyt "przycisku" aby go wydłużyć i działa, ot cała filozofia

 

Mam nadzieję, że komuś się to kiedyś przyda, jak by coś był nie jasne wyjaśnię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.