Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. tak jak w temacie. kupilem nowe visco behr za 480 zlotych i teraz pytanie jak zdemontowac stare ? odkrecilem oslone wiatraka ale nie moge jej wyjac !!!!!! pytanei jak to sie wogle demontuje ? kolega mowi ze na kanal trzeba wjechac i wymontowac chlodnice wody i pojdzie pozniej gladko....................

 

bmw coupe 92 rok e36 silnik m50

 

plizka o pomoc.

Opublikowano
thx wielkie za odpowiedz, jednakze ten opis wogle nie pasuje do mojego silnika m50. z tego co widze to dwa zupelnie inne silniki !!!!!
Opublikowano
Witam ja mialem wymieniane visko bez zadnych specjalnych kluczy.Kolega mechanik zablokowal kolo pasowe zwyklym srubokretem od gory a drugi odkrecil wisko od dolu nie bylo zadnego problemu.kwestia dobrego zablokowania kola pasowego(trzeba uwazac zeby niczego nie urwacsruba odkreca sie w ta sama strone co kreci sie silnik) ja mam 318 tds ale to chyba nie robi roznicy
Opublikowano

w 318 is jest silniczek jak w piecyku, a ja mam prawdziwy grzejnik. normalnie nie mozna bylo palca gdzie wetknac a jak to odkrecic. jedyna sluszna propozycja to odkrecic chlodnice wody. dzisaj z kolega pokmbinowalismy i poszlo. najgorsze to bylo pytanie jak wyjac te oslone wiatraka, ktore jdefakto nie mozna wyjac. zrobilismy to tak ze odkrecilismy to visco i dopiero poszlo. ale meczylismy sie chyba z dobre 2 godziny. poki co nie chce mi sie jezdzic ale visco wymienione na nowe behra. a tamto stare odzwio bylo firmy Meyle.

 

PS. naszczescie chlodniycy nie bylo trzeba wykrecac uffffff....

 

pozdro @ll

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.