Skocz do zawartości

Wymiana walu.Wazne!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Przy delikatnm roszaniu slychac takie metaliczne stukniecia,podobnie jest na 2.Tak jakby naprezanie metalu.A podczas jazdy czuc delikatne drgania na kierownicy i pedalach.Mechank stwierdzil ze wal jest do wymiany.

I teraz mam pytanie.Czy trzeba wymienic caly wal,czy moze tylko jakas czesc np.podpore.Mial ktos moze podobny problem.I oczywiscie czy sam poradze sobie z wymiana walu.Zaznacze ze nie mam 2 lewych rak.

PS.Czy jest jakis domowy sposob na ocene stanu technicznego walu,podczas kupna.

Edytowane przez mazur
Opublikowano
Mechanicy w aso stwierdzili ze jest cos z tym koncm walu przy moscie.Ale w niemcowni wymienialiby najlepiej caly element.
Opublikowano
Witam na początek radziłbym sprawdzić gdzie są luzy,najlepiej jechac na stację diagnostyczną,unieść auto ,może jak pisal kolega trzeba wymienic podporę wału,może krzyżaki,co do wału to nie sądzę,no chyba że gdześ udeżyłeś podwożiem (walem)w co bardzo wątpię,
Opublikowano
Bylem w aso i sprawdzali skad sa te dzwieki,i wyszlo ze dzwieki wydobywaja sie z koncowej czesci walu.Ale w niemcowni chca mi odrazu caly wal wymienic.I z tad moje pytanie czy w e46 mozna wymienic sam krzyzak.
Opublikowano
U mnie też stuka czasami coś w tylniej cześci pojazdu, ale tylko gdy ruszam na jedynce i jak ruszam na wstecznym - taki własnie metaliczny dzwięk - czy moga być to krzyżaki o których mowa wyżej - czy jakiś inny element lubi sie tam wybijać ?
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli jesteś pewien że krżyżaki masz w porządku, to jedynym miejscem gdzie jeszcze możesz miec luzy jest miejsce połączenia wału na wieloklinie oraz czy jest on prawidłowoi w tym miejscu dokrecony - sruba we wnęce na krżyżak, to samo dotyczy się końcówki w dyfrze i skrzyni. najlepiej wjedź gdzieś na kanał czy najazd i chwytaj za wał pomiedzy łączeniami i staraj się nim poruszyc w przeciwnych kierunkach krótkimi ruchami aby wyczuc miejsce luzu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i właśnie te wielokliny bądź też wielowypusty, lubią się wyp...racowywac wzajemnie i wtedy rady są dwie - jak traktujesz fure per noga to spawaj, a jak nie to niestety wymieniaj za stawki :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.