Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM. mam kilka pytań, związanych z 525. Zaczne od początku. miałem E34 z silnikiem 2,0l, 12V. pękały mi głowice. wymieniłem silnik z komputerem na 2,5l 12V i teraz w ciepłe, upalne dni samochód sie grzeje. tym bardziej gdy stoi w miejscu lub gdy jade pow.150km/h, .zrobiłem już na tym silniku 10000km. i był bym zadowolony gdyby nie to grzanie. pomórzcie jak to usunąć bo mam niedługo wyjazd do bułgarji i boje sie jechać nim w te upały 40 stopniowe. zeby go nie przegrzać. podobno te silniki 2,5l mają większą chłodnice od 2,0l ale czy to pomorze?

Mam jeszcze taki problem on jest w gazie i ostatni przestał dobrze palić na zimym silniku, po odstaniu min 1 dnia. zauwazyłym też ze na jałowym biegu przy wciśnięciu gazu nie wchodzi w i broty tylko gasnie. gdy obroty sie trzyma np. 1500 tyś i wcśnie pedał wkręca sie bez problemu, dzieje to sie tylko gdy chodzi na benzynie. czy to może być coś z błędami w komputerze???

chciałem zapytać jeszcze czy ma ktoś jakiś spoko wydech bo w tym ostani mam dziure wielkości 2 pieści i nawet nieżle go słychać no ale do tej bułgarji musze to zrobić.

To chyba wszystko. z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Opublikowano
widzę że nie chce ci się poszukac, przy gazie trzeba dobrze odpowietrzyc układ,pisałem o tym,druga rzecz wymień wisco--polecam tanie -OTSA na allegro-około 140pln[JEŻDZĘ NA NIM ,OBJECHAŁEM GÓRY I sŁOWACJE W TE UPAŁY I BYŁO OKI], co do wielkosci chłodnicy nie wiem,rzecz nastepna kto to zapala bmw na gazie????!!!!,trzeba palić na benz. przynajmniej powyżej niebieskiego temperaturowego połozenia wskazówki,potem jechać na gazie-załatwisz sobie głowice-z takimi problemami na Bułgarię nie wybierałbym sie, obroty u gaziarza wyregulowc-u mnie na benzynie na wolnych przygasa[ lepiej chodzi na gazie niż na benz. na wolnuch obr.] delikatnie trzymam na gaziku do przełaczenia aż się nagrzeje i potem bez buta JADĘ DO PIONU A POTEM "HEJA"-inaczej padnie ci na stówe głowica, acha do sprawdzenia pompa i termostat-jaki masz wirnik plastik czy metal w pompie-czasem po plastiku nie ma sladu-pzdr :arrow: :arrow: :arrow: jeszcze wydech za 3 stówy cały bez kata [email protected] 602 116 413 -tez jezdze na tym , cichutko w aucie ,nawet montują chromowana końcówkę--sorry za chaotyczny post ale śpiesze sie
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
ja ją dobrze odpowietrzyłem bo w tamtym silniku 4 razy zciągałem głowice to wiem co i jak. na gazie jej nie paliłem bo nawet nie mam takiej mozliwości, ona tylko nie chce zapalic i chodzic na benzynie. termostat mam ok bo sprawdzałem tylko niewiem co z wirnikiem. za kontakt z wydechem dzieki i za podpowiedzi również.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.