Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

A jak wyglda twoje zawieszenie tzn. tuleje wachaczy dryek kierowiniczz sprawdzales to ostatnio?? Mialem kiedys podobnie i okazalo sie ze srodkowy draek kierowniczy trzeba bylo wymienic wszystko bylo wybite przez te nasze cudowne polskie "drogi".......

pozdrawiam

Opublikowano
Przyczyn drgania kierownicy może być wiele np.żle ustawiona zbieżność , żle wyważone koła , lub coś z zawieszeniem czego ci nie życze.Sprawdz najpierw najprostrze żeczy tzn. zbieżnosc i wyważ koła.Pozdrawiam. :hand:
Opublikowano

słuchaj kolego...te predkości sugeruja że cos z kołami jest nie tak...sprawdz czy masz fele dobrze wywazone...w moim przypadku po załozeniu feli było to że srednica otworu felgi była ciut wieksza niz średnica piasty,przez co był delikatny luz co w efekcie prowadziło do drgan w przedziałach 80-110km/h,zakupiłem pierścienie plastikowe centrujace (w kazdym sklepie z alusami) załozylem i jak ręką odjął:)...jeżeli nie to to mówie sprawdz stan opon,wywaz dobrze koła..i sprawdz wahacze..górny i dolny(na szarpakach tego nie wyczujesz..musisz wleżc do kanału i złapac na wahacz i ostro szarpac..jezeli wyczujesz ze jest spory luz na tych sforzniach i wizualnie stwierdzisz ze guma jest rozjechana wtedy wymien wahacze...takze powodzenia..pozdrawaim

reasumujac:

1.wywaz koła

2.sprawdz stan opon(chodzi o uszkodzenia jakies bomble)

3.sprawdz czy felga nachodzi ciasno na piaste(jak nie kup pierścienie)

4.spprawdz zawieszke

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif


Babcia z duszą nastolatki:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.