Skocz do zawartości

Pomocy, po przegrzaniu silnik nie chce zapalić :((


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co może być tego przyczyną?? Jak już zapali po długim kręceniu, to pracuje jakby nie palił na 1 cylinder.

kompresja jest, bo mechanik sprawdzał. Czy jest możliwe zeby nastąpiło uszkodzenie pompy wtryskowej lub elektroniki?

Wskazówka od temp. nie doszła do czerwonego pola, tylko była na 3/4 skali.

POMOCY :(( :mad2: :modlitwa:

Opublikowano
kiedyś ktoś pisał, ze po jakiś ekstremalnych przejściach silnik pracuje na trybie awaryjnym--może podepnij pajaca do kompa i mu przejdzie ,moze nałapał jakiś błędów--pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Własciwie to mechanik ma go podpiąć w poniedziałek pod kompa. Jak nie zapalił to myślałem ze to padła uszczelka pod głowicą, albo sama głowica, ale pomierzył cisnienia i powiedział ze to jest ok, i powinien zapalić( aha, okazało sie też ze miał spaloną jedną świece żarową).

Ciekaw jestem czy przy spalonej świecy nie powinna migać kontrola właśnie od ich grzania?

W zasadzie przez jedną świece uszkodzoną i tak powinien zapalić. Co Wy na to??

Opublikowano
kiedyś w e28 zapalałem na 3 swiecach, po założeniu nowych w nocy dopiero zauważyłem ze żarzy mi się właśnie kontrolka pomarańczowa świec ,mruzyła i gasła,jakis sprzęt padał i cały czas [podawał prad na świece po kilku dniach zostały tylko 3 najcierpliwsze a ja myślałem że coś z pompą przy zapalaniu-pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
A czy jest możliwe, żeby nie zapalił, jak jedna świeca jest padnięta?? A jak za 3 - 4 kręceniem zapali to pracuje jakby na jeden cylinder nie palił?? Pozdrawiam
Opublikowano
słuchaj trzeba poczekać aż ktoś kto ma taki silnik ci pomoze, dodam ze cięzkie zapalanie to taz może byc przy zapowietrzonym układzie paliwowym nie wiem jak działa u ciebie czy jest pompa elektr. czy mechan. u mnie jeśli były pęcherze powietrza w przewodzie tez się jąkał za trzecim razem,ale to było tam takie wszystko proste w obsłudze ze zaraz ustrkę usunąłem, trzeba dobrego mech. ażeby zobaczył ten motor może wtryski coś szwankują, trudno powiedzieć na odległosć-poczekaj moze ktoś cos doda pzdr :arrow: :arrow: :arrow: a odnośnie swiec-pisałem na 3 paliłem, po zapaleniu swiece nie mają już nic do roboty, tylko rechot żab i tyle, diesel w bm chodzi jak szwajcar u mnie tak miałem i wszystkim ten rechot się podobał nawet mechanikom,
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

zapal i odkręcaj po kolei przewody przy wtryskach ,jak nie zauważysz przy którymś zmiany to wykęć go i daj do sprawdzenia.

wody nie ubywa?

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

W zasadzie auto u mechanika stoi, i on mówi ze wtryski sprawdził, i jest ok, płynu tez nie ubywa, bo jak był rozgrzany już to też mu było cięzko zapalić, ale zapalił i ujechałem nim jeszcze ze 300 metrów i sam go wyłączyłem - nie żeby zgasł - do tego momentu nie wywaliło płynu ani ze zbiorniczka, ani do oleju. Poprostu jest go tyle, ile było.

 

Tylko co mu sie stało, ze nie zapali?????

Mechanik gada ze na 80% pompa, ale dziwi mnie to, bo nigdy z nią nie było problemu. Na ciepłym odpalał po kreceniu max 1,5 sekundy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.