Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, temat mówi chyba sam za siebie. Chcę zapytać o kilka modeli do których linki podam, oraz potwierdzić lub zdyskredytować kilka moich wątpliwości. Oczywiście autko do kupna.

 

MODEL NO. 1

 

-Auto z końca roku 96, zapewne kupione w kontyngencie w 97, czyli 10'cio latek,i tu niespodzianka tylko 137.000 km ! Kręcony licznik?

-M-pakiet to raczej nie jest. Choć mogę się mylić dlatego pytam

-Tyle lampy, prawa jakby troszeczkę ciemniejsza ?

-Gałka zmiany biegów, nieoryginalna - czy to tylko zmiana estetyczna?

-Czy warto?

 

MODEL NO. 2

 

-Maska, czy to złudzenie optyczne, czy przy zamkniętej masce widać nienaturalna szczelinę między maską a światłami. dodatkowo były chyba wymieniane nerki - dzwon ?

- czy warto ?

 

MODEL NO. 3

 

-W mojej opinii brak zastrzeżeń.

-Czy tak duży przebieg 220.000 km będzie wyraźnie odczuwalny pod względem straty mocy silnika?

-czy warto?

 

Dziękuję za wasz poświęcony czas.

Pozdrawiam

Opublikowano

co do pierwszego

-Auto ma faktycznie mały przebieg , wecale nie oznacza że kombinowany , ja sam mam auto starsze niz te z mniejszym autentycznyum przebiegiem :twisted:

Ostatnio zadałem pytanie na temat takiego zderzaka jak ma te auto i dostałem odpowiedz ze owszem jest to zderzak od m-pakietu , wychodziły z siatką i tymi zeberkami

Lampy z tylu są wymieniane na clear

Fajne auto !!!

 

Drugie autko

Szczelia jest faktycznie sporo , no ale może faktycznie jest to złudzenie

Nerki wcale nie są wymieniane ... tylko pomalowane na czarno (robi się tak ze względów stylistycznych , pytałem gościa z salonu BMW w niemczech i on stwierdził że właśnie tak się robi z BMW jeżeli chce się nadac sportowego stylu

Też auto fajne

 

Trzeci samochód

Jak na moje oko będzie w stanie bardzo dobrym i bez dziwnej przeszłosci

220tys. km to rozgrzewka dla tego silnika ... jeżeli ktoś go prawidłowo używal strat nie będzie a Ty pojeździsz nim ładny kawał czasu

Cóż też ładne i sporo tańsze od poprzedników

 

Wszystkie te auta są ok ... z tym żę zastanawia mnie czemu wybrałeś automaty ??? Zdecydowanie odradzam ... duża różnica między manualem a automatem ... jeśli chodzi o przyspieszenie

Pozdrawiam

:twisted:

Opublikowano

Auto nr 1 "odpicowane".I faktycznie jest wrażenie innego odcienia jednej tylnej lampy...

Auto nr 2 - szczelina jest z jednej strony większa, bo zawias maski jest nie wyregulowany i maska idzie jednym rogiem do góry. Nerki shadowline ktoś sobie zrobił.

Auto nr 3 - wygląd seryjny i to mi się podoba. To wcale nie jest jakiś straszny przebieg,a raczej realny. Sprawia najlepsze wrażenie.

 

Poszukujesz automatu, to ma swoją zaletę w postaci mniej wymęczonego silnika,bo przecież biegi zmieniane były w najlepszych zakresach obrotów. Co za tym idzie nie musisz się tak bardzo martwić przebiegiem i jeśli masz dokumenty serwisowe, to już w ogóle nie ma się czego obawiać. Główną wadę wymienił kolega nade mną.

 

Pozdrawiam i życzę udanych łowów :D

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

2.8, skóra, klimatronik, automat..... jak dla mnie opcja nr. 3

Jeździłem w automacie (Lexus GS300 [2003r.]) i uważam że jest ok! tylko musi być duży silnik bo w małym to trochę lipa. A tu proszę 2.8 - dla mnie super!!

 

Choć ja preferuję auta raczej 4-ro drzwiowe.

Była: BMW E36 320i Sedan (vanos) - 94r

Było (i więcej nie będzie): Opel Vectra B 2.0 16V CDX - 98r


Nie zrozumieją ci którzy nie obcowali z BMW sam na sam!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.