Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukalem juz wszedzie i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem.

Mam E30 M20B20 i wszystko bylo ok do wymiany paska rozrzadu. Podczas wymiany paska byly tez regulowane zawory. Efekt jest taki ze po podaleniu silnik dławi sie i skacze i odnosze wrazenie jak by nie palil na wszystkie gary, ale po dodaniu gazu juz tak okolo 1000 obr/min chodzi ok i znowu jak zejdzie na wolne zaczyna sie to szarpanie i duszenie. Zawory sostaly wyregulowane jeszcze razw celu sprawdzenie na 0,25 i pasek rorzadu tez zostal sprawdzony i wszystko jest ok. Wymienilem kable WN, swiece, silniczek krokowy i dalej to samo. Ale co jeszcze zaobserwowalem to jak na wlaczonym silniku takim skaczącym odłącze przeplywke to obroty stabilizuja sie i chodzi ok. Prosze o pomoc. Silnik nigdy nie widzial LPG[/b]

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.