Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Żeby nie zaśmiecać forum napiszę to w jednym poscie

Zaznaczam ze uzywałem "szukaj" :P

 

Padło mi podświetlenie pół komputera w moim e-36 coupe, prosiłbym o jakąs instrukcję jak to naprawic.

 

i drugie pytanko jak nazywa się ta guma widoczna na srodku bo nie wiem czego szukac... czy jest guma przepływomierza? i czy moze byc przyczyną szarpania na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika?

http://images23.fotosik.pl/35/4565f197c6f618b2m.jpg

 

i jeszcze jedno czy w tym modelu 318is 1992r był stosowany silnik m42?

Opublikowano

Rozbierz komputerek i przy wyświetlaczu masz taką beżową gumkę która przewodzi prąd podawany na wyświetlacz, wyjmij te gumki i przeczyść starannie benzynką.

Co do gumy od przeplywomierza to lepiej wymienić nową, koszt w ASO około 80 do 100zł, bo ta Twoja to tragicznie wygląda. I może to być przyczyną szarpania ale nie koniecznie skoro jakiś poprzednik zalepił ją taśmami to ciekawe czy gdzie indziej nie wymyślił podobnych cudów :P

Co do silników to niech ktoś inny się wypowie bo ja nie wiem :) Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

Odpowiem na ostatnie pytanie: w tym modelu 1,8is jest właśnie M42 przejęty bez wielkich przeróbek od E30 a odróżnisz go łatwo od M44 po wyglądzie przepływomierza (M42 ma jeszcze klapowy).

Co do pytania o szarpanie to pęknięta guma przepływomierza może mieć jak najbardziej wpływ bo silnik zasysa powietrze z zewnątrz z pominięciem przepływomierza i mieszanka jest zubożona.

ps. do odpięcia kompa wystarczy wyłaczyć kluczyk

Opublikowano

dzięki wielkie za odpowiedzi :D

zabrałem sie za wyciąganie tego komputerka... o ile dobrze próbuje - od spodu jest specjalny otwór do tego - problem w tym ze za kazdym razem wychodzi tylko do połowy... na czym to jeszcze moze się trzymac? zaczeła mi tez podswietlac temperatura :shock: , niestety to połowa sukcesu bo zegar nadal nie swieci wiec musze to wyciągnac do końca... tylko jak?

Opublikowano
Najpierw naciskasz od spodu przez ten otwór a potem musisz nachylić kompa trochę na dół żeby wyszły górne zaczepy spod plastiku kokpitu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.