Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Wszystkich posiadaczy bmw a w szczególności tych z silniczkiem 2.5 td, tds. Chodzi mi o to że mam problem z wolnymi obrotami jak autko jest gorące, falują znaczy silniczek nie pracuje tak jak przystało na bmw.Zaznaczam iz samochodzik tak głupieje jak jest goracy.Na zimnym jest wszystko ok. Nawet sprawdzałem patent z polewaniem pompy wtryskowej zimną wodą i działa falowanie ustaje. Domyslam sie że padł nastawnik w pompie.Kasa mi sie delikatnie mówiąc skonczyła, kupiłem nowe radyjko i biema poptrzebuje kilka małych zaprawek tak że na nowy nastawnik i koszt rzedu 1500 zł mnie po prostu na dzien dzisiejszy nie stac.w związku z czym wpadłem na taki pomysł że skoro jak pompa zostaje schłodzona i działa ok to moze jak by zainstalował radiator i wiatrak na pompie to moze było by ok.:) co Wy na to ? i zapytam jeszcze czy zwiekszenie predkości obrotów pomoze chociaż na czas jakiś na ta przypadłość.

pozdrawiam i prosze o wypowiedzi i uwagi :dance:

Opublikowano

Faktycznie nastawnik pompy wtryskowej jest "piętą Achillesową" tych pomp. Z biegiem czasu przy maksymalnym skręcaniu kierownicą lub włączonych światłach auto będzie gasnąć - to oznaka końca żywota pompy wtryskowej. Pomysł ze schłodzeniem pompy nic nie da. Masz trzy możliwości:

1) nowa pompa wtryskowa

2) nowy nastawnik

3) używana pompa.

Minimalne podniesienie dawki paliwa może pomóc ale na dłuższą metę nie rozwiąże problemu. U mnie nie dało rady bo "ścieżka" była wytarta, ale warto spróbować. Powodzenia.

Pozdrawiam

Opublikowano
dolaczam sie do przedmowcy Sebastiana ze to pommpa, jej nastawnik... ja regeneruje sobie

Kolego Miniol możesz zdradzić gdzie i za ile takowa regeneracje wykonujesz?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ja regenerowalem w DIESEL MOTOR SERVICE w Lublinie, bez FV zaplacilem 970 zl, na ulicy Olszewskiego 6A, w necie znajdziecie numer, koles to Inżynier, nie byle mechanik,ma dużo certufikatów, terminy na miesiac albo 2 do przeodu wiec swiadczy tylko o tym ze dobrze robi.

 

Zregenerowalem swoja. chodzi super, pod maska inaczej sie jezdzi:P calkiem inne autko:P

Opublikowano
Tak ta cena to wymiana uszczelek, jakis tam sprezynek w srodku, sprawdzenie szczelnosci itd..... calosc lacznie z nastawnikiem. wszystko po tym dziaala super
Opublikowano

Jaki ten specyfik bo ja tez leje, ale ten koles co regenerowal powiedzial ze po regeneracji zebym to zrobil.

 

Moze u Ciebie bylo az tak duzo ze wymylo za duzo i cos pozapychalo???

 

MI sam kazal, zalalem STP do DIESEL. jezdze na paliwie V power diesel lub BP ULTIMATE, na reszczie sie nie oplaca bo gowniane...

Opublikowano

wiem to nie wina specyfiku tylko silnik mój lezał 7 lat w garazu i był nie palony przez ten okres , sam narobiłem sobie biedy dolewajac to

 

wysylkowo tez naprawia czy tylko osobiscie

POZDRAWIAM !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.