Skocz do zawartości

Ehh... pytałem i nic, kto pomoże? Tuleje wahaczy.. please...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :?: :?: :?:

Opisywałem wcześniej problem o płytającym samochodzie tzn tyle, przy ponad 110 lata po drodze na mały dołku, wymieniłem amortyzatory, na Bilsteiny gazowe obydwa nówki, mają tydzień a nadal fruwa :(

 

więc mam pytanie, dowiedziałem się że to mogą być tuleje tylnych wahaczy

czy to jest to ?? :mad2:

 

BMW 318i E36 1992, sedan

 

http://moto.allegro.pl/item212638914_bmw_e36_tuleja_wachacza_tyl.html

 

proszę o odpowiedz

Dziekuej

Opublikowano

Ja miałem to samo,pływał mi tyłek na każdym dołku...Wymieniłem najpierw te tulej, które pokazałeś(tak,to te tuleje wahacza tylnego),okazało się że dalej pływa,wymieniłem potem tuleje wahacza poprzecznego,też pływał...wkurzyłem się i spojrzałem do amrotyzatorów, a tam poduszki (te mocowane do karoserii)były kompletnie wybite :!: Ty jednak jak wymieniałeś amorki to pewnie te poduszki wymieniłeś...więc ja stawiam na te tulejki,które wskazałeś...Potrzeba tylko dwie sztuki więc to niedrogo,a do tego oryginał...

P.S. Po ile płaciłeś za amorki?Bo ja też chyba muszę zmienić...

Freude am fahren...
Opublikowano
tak to są tuleje tylnich wachaczy... jesli amsz troche zdolnosci manualnych... .to wymiensiz to sam..
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
wiec tak... kupiłem od kolesia z Łodzi sztuka 122 złote :D jak chcesz namiar na amory do daj znać postaram się poszukać bo mam gdzies nawet Adres, kupowałem w Łodzi osobiście
Opublikowano
Witam :?: :?: :?:

Opisywałem wcześniej problem o płytającym samochodzie tzn tyle, przy ponad 110 lata po drodze na mały dołku, wymieniłem amortyzatory, na Bilsteiny gazowe obydwa nówki, mają tydzień a nadal fruwa :(

więc mam pytanie, dowiedziałem się że to mogą być tuleje tylnych wahaczy

czy to jest to ?? :mad2:

BMW 318i E36 1992, sedan

http://moto.allegro.pl/item212638914_bmw_e36_tuleja_wachacza_tyl.html

proszę o odpowiedz

Dziekuej

 

Powodów pływania może być dużo, jednak nie zawsze jest to wina amortyzatorów które jak zauważyłem wcale w bmw tak szybo nie "lecą". Nie szukaj tylko na "pałę" wymień łączniki stabilizatora oraz gumy na nim, to najtańsza i najprostrza operacja którą możesz zrobić.

Gumy na wahaczach? Podlewaruj auto, spróbuj poruszać bardzo mocno kołem, jak czuć jakiś luz to wtedy szukaj dalej. Szarpaki w diagnostyce niewiele dają, sam się o tym dwukrotnie przekonałem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.