Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam poważny problem. W mojej bmw e39 touring, po powrocie z trasy zaczął obniżać sie tył samochodu. Na początku myślalęłem że po ruszeniu poziom sie wyróna, ale niestety to nie nastąpiło. Czy ktoś wie, co mogło sie stać? Proszę o odpowiedź
Opublikowano

cena zalezy od tego co padlo,

system sklada sie z kompresora ktory znajduje sie pod kolem zapasowym - taki czarny garnek,

oprocz tego sa przewody do poduszek + czujnik wychylenia wachacza,

z regoly przecieraja sie poduchy, koszt jednej w serwisie to okolo 650zl/szt

moze byc to drobna nieszczelnosc lub tak jak np u mnie - peka poducha i obniza sie cisnienie w calym systemie i tyl siada, kompresor proboje nabic cisnienie, ma jakis czujnik i jak po jakims czasie gdy nie udaje sie utrzymac zalozonego cisnienie odlacza kompresor zeby go nie spalic i tyl siada,

jesli jest mala nieszczelnosc i powietrze ucieka powoli to kompresor dobija do zalozonego cisnienia, ale jest to bardzo nie zdrowe dla niego poniewaz nie jest on przeznaczony do pracy ciaglej tylko do wyrownywania cisnienia,

generalnie jak by na to nie patrzec to nivo jest swietnym systemem JESLI DZIALA, jesli ktorys z elementow pada to z regoly jest koniec jazdy i trzeba pokornie uderzyc do aso,

niestety nie znalazlem zadnego zamiennika poduchy,

jesli u ciebie padla poducha to daj znac na priva mam jedna poduche uzywana ale w b.dobrym stanie na sprzedaz

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.