Skocz do zawartości

silnik "klekocze" regulatory luzów zaworowych??? i


Dawiddd

Rekomendowane odpowiedzi

jest to silnik 1,8 is. tak jak w temacie "klekocze". Poza tym jak odpalam silnik czy jest ciepły czy całkiem zimny, nie trzyma obrotów po prostu jak nie potrzymam go pedałem gazu to gaśnie, tak po prostu nawet się nie zawaha i gaśnie. jak potrzymam go na obrotach (800 - 1500) po pewnym czasie (jakieś 60 - 90 sekund) i puszczę powoli pedał gazu obroty po paru "wahnięciach" zostają na odpowiednim poziomie i autem można jeździć do oporu i już nie zgaśnie! CO TO MOŻE BYĆ??? (a może to coś podpowie: jak odpalę i mam możliwość od razu jechać, ruszam i rozpędzam się na pierwszym biegu do np. 20 km/h i puszczam "gaz" (hamuje silnikiem) aż obroty spadną do poziomu kiedy zaczyna "szarpać" wciskam sprzęgło i obroty już trzymają się na odpowiednim poziomie...)

 

Dodam tylko że silniczek krokowy jest czysty i sprawny.

 

Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci silnik klekocze, to znaczy że hydraliczne popychacze są już w złym stanie- im szybciej wymienisz tym lepiej, choć jest to kosztowne.

 

Co do nierównych obrotów: albo przepływka, albo krokowy, albo nieszczelność dolotu...

E30 318IS Rally
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.