Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od mniej wiecej dwoch tygodni mam problem z temperatora silnika i oczywiscie od dwoch tygodni poszukuje postu na forum z opisanym problemem. A wiec kiedy silnik osiagnie swoja temp pracy (95 c ) zamiast ja utrzymac bezwzglednie grzeje sie dalej. Tak tez zrobil kiedy jechalem do pracy. Nie chcac dopuscic do znalezienia sie strzalki na czerwonym polu zostawilem auto na parkingu i wsiadlem w autobus :mad2: .

Bezpieczniki ok przekazniki tez ok napiecie na wiatraku tez ok.

Poczytalem posty mysle visko i tu pierwszy zonk nie mam visko tylko silnik elektrostatyczny tak mi powiedzial znajomy mechanik.

Wnerwiony podlaczylem wiatrak na krotko no i opcvzywiscie wszystko jest ok. Nie wiem co tak naprawde odpowiada za jego uruchomienie ( 1 i 2 bieg ) bo jesli to czujnik to ktory bo sa dwa na silniku i ten przy chlodnicy. Jesli cos innego to prosze o propozycje co sprawdzic bo ja juz sam nie wiem. moze kogos naprowadzi fakt ze tak jak wczesniej klimatronic chlodzil tak ze czasem trzeba bylo bluze zalozyc tak teraz nie chlodzi wogole. Aha jeszcze jedno wszystkie czesci mechaniczne takie jak termostat pompa itd sa sprawne bo nowe i orginalne ( miesiac temu odrestaurowalem uklad chlodzenia ). Co wy na to?? :mrgreen:

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie czy ta podluzna tulejka przy wiatraku to moze byc to. Jest stara i wysypuje sie z niej taki piach jak ze spalonej baterii.
Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Opublikowano

Sam odpowiadam dla kolejnych wlascicieli tego dziwnego modelu.

Otoz nie kade z tych aut ma visko do tego deszedlem jakis czas temu.

Jesli ktos z was ma wentylator chlodnicy wody na silniku elektrycznym a nie visko to radze uwazac, visko kosztuje ze 300 zl a tu silnika nie wymienicie tylko od razu caly wiatrak ( koszt orginalu 1058 zl ). :jawdrop:

Jesli kogos na to stac to warto go kupic jesli nie to wtedy proponuje zamiennik w BHMD za bagatela 595 zl. :mad2: Na allegro mozna oczywiscie szukac ale coz ja nie znalazlem na gieldzie tez nie bylo wiec nie bylo wyjscia. UWAGA!!! ---> Zamiennik nie ma wlasnie tej metalowej tulejki o ktorej pisalem wczesniej ktora okazala sie byc opornikiem czyli wlacza 1 i 2 bieg ale smiem twierdzic ze w zamienniku jest to jakos inaczej rozwiazane bo chyba dzialaja dwa biegi. Zostalo mi tylko uszczelnic uklad wymienic plyn no i mam nadzieje ze powinno byc ok. Powodzenia dla kazdego kto ma taki wentylator :twisted2:

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.