Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem olej teraz w mojej furce i mianowicie jest taki problem dymi na biało co jest przyczyną tego ?

Za co należy się wziąc aby tego pozbyc się chodzi tu o:

* ustawienie rozrządu czy raczej ustawianie zaworów

 

Napiszcie jaki jest koszt obydwu tych czynności jeśli ktos się za to brał

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
A więc sprawa wygląda tego typu raczej nie jest to uszczelka gdyż dymi na taki ciemny szary sory za mój błąd wcześniej napisałem na bialo korek wkewu był czyściutki przed wmianą oleju teraz mam nówke olej na uszczelke bym nie obstawiał gdyż płynu chłodzącego nie ubywa a przykładając rękę do wylotu tłumika nie jest to para....
.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
Zawory to ci reguluje hydrauliczny popychacz... a jak dymi na bialo to uszczelka pod glowica, cudow nie ma, a na reke to sobie mozna sprawdzac. :) Pozatym jakby to byla wina zaworow to by dymil na niebiesko od oleju.
Opublikowano

Sorki WSZYSTKIM

Walnąłem sporą gafe ten dym który był biały tak jak pisaliście ale po przejechaniu 30 km ustał i doszedłem do jego przyczyny z pomoca kumpla który kapnął się że moja furka stała w garażu około 2 tyg bez jeżdzenia gdyż sprowadziłem ją z niemiec i nie miałem tablic woda nagromadziła się w tłumiku i gdy nagrzał się to zaczeła ona uchodzic razem ze soalinami :mad2: wszystko jest ok przepraszam jeszcze raz wszystkich za kłopot ale niekiedy i głupota ma swoje 5 minut :duh:

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.