Skocz do zawartości

Doprowadzam 850i do porządku.


KinceK

Rekomendowane odpowiedzi

Przez pierwsze pare sekund silnik chodzi Ci na sucho (olej na dole silnika), jeżeli ustanie po paru sekundach to ok, jeżeli stuka po nagrzaniu, to objaw już niepokojący. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra skończyłem już polerowanie kolektorów, zostało tylko odkurzyć i wyplakować plastiki.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img339.imageshack.us/img339/3886/20090319039.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img14.imageshack.us/img14/2185/850c.jpg

 

Edit: Jeszcze wypoleruje wszystkie opaski w komorze silnika lub wymienię na nowe, do tego jak mnie chęć najdzie obudowa termostatu i pompy wodnej pod polerkę. Ostatecznie po wielu próbach z różnymi narzędziami, wiem czym najlepiej to zrobić i bez takiego mordowania się jakie ja przechodziłem ucząc się. Mianowicie najlepiej użyć takiego jakby filcu o właściwościach szlifierskich(używane do polerowania nierdzewki) umieszczonego na wiertarce, świetnie usuwa zabezpieczenie nakładane po wyjeździe z fabryki. Do usunięcia porowatości powierzchni trzeba użyć papieru ściernego od powiedzmy 180 do 1000 i na koniec wcześniej wspomniany patent. Dla porównania jak było wcześniej.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img252.imageshack.us/img252/6191/dsc00198ll8.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dokupiłem duperele do ósemeczki, Nowy korek na wszelki wypadek, choć wydaje mi się, że już go zmieniałem. Oprócz tego zaślepki na silnik i zaślepka na drzwi przy klamce.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img254.imageshack.us/img254/8301/20090511273x.jpg

 

Dodatkowo zregenerowałem visco.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=109419

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drobne pucowanko silnika

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img33.imageshack.us/img33/3471/20090521377.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img41.imageshack.us/img41/2396/20090521386.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img188.imageshack.us/img188/6120/20090521385.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img132.imageshack.us/img132/9633/20090521381.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img132.imageshack.us/img132/5318/20090521373.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img38.imageshack.us/img38/4885/20090521374.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img40.imageshack.us/img40/7733/20090521380.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img33.imageshack.us/img33/5097/20090521370.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pierwsze pare sekund silnik chodzi Ci na sucho (olej na dole silnika), jeżeli ustanie po paru sekundach to ok, jeżeli stuka po nagrzaniu, to objaw już niepokojący. Pozdro.

 

Miałem na zimny silniku wyraźny dźwięk stukającego zaworu.Gdy w mojej zdejmowałem pokrywy zaworów robiąc górę silnika to w rurce rozprowadzającej olej na zawory jeden otwór,nad tym właśnie stukającym zaworze był zatkany silikonowym paprochem z poprzedniej ''roboty''.Szczególnie interesowało mnie ta sprawa więc pamiętam jak własnoręcznie wyciągałem kawałek silikonowego makaronu.Po operacji stukanie znikło,generalnie znikało na nagrzanym co tłumacze temperaturą i zwiększonym ciśnieniem które pomagało ''przebić się''olejowi na zawór. Zaskakujące są czasem odkrycia przyczyn dziania się rzeczy :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rurka lubi sie odkręcać. To jedna z głównych wad konstrukcyjnych tego silnika. Nawet dobrze przykrecone szybko sie odkrecaja. Prowadzi to do bardzo szybkiego uszkodzenia silnika. W tych silnikach stosuje sie sposob uzywany w przemyśle lotniczym

 

 

%5B612%3A480%5Dhttp%3A//i376.photobucket.com/albums/oo208/bmdoublesyou/banjobolts.jpg

 

 

wiecej informacji i zdjec

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1217048&page=1

[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory jeszcze nie ruszałem góry, ale chyba przyszła na to pora. Dzięki Ogórku za patent, też tak zrobiłeś u siebie?

 

Romanek, co Ty rok auto miałeś i w każdy zakamarek zaglądałeś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ?

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.