Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem jest taki. 524TD r. wskazówka temperatury po nagrzaniu stoi w połowie i ani nie drgnie ,nawet w korkach,ale, jeżeli rozpędzę go powyżej 140 to temperatura szybko rośnie i muszę zwolnić do setki i pooszczędzać go przez jakiś czas to wtedy spadnie do połowy wskaźnika. Te same objawy mam w mieście jak mu depne, przy normalnej jeździe nic się nie dzieje..Co to może być "termostat" ale w korkach nie ma żadnych objawów-Pomóżcie prosze.........
Opublikowano
a ja juz plukalem...wlalem 2litry octu do ukladu i jezdzilem puzniej wypuscilem i wyciaglem wszystko i wyplukalem dokladnie i nic to nie pomoglo
Opublikowano

Witam,

moim zdaniem macie padniete visko, ja mialem podobne objawy w M20, wymieniłem visko i po sprawie. Radze jeszcze układ odpowietrzyć.

 

A pozatym użyjcie opcji szukaj :search: , ja na ten temat przeczytałem chyba z milion postów zanim dowiedziałem się co i jak. :oops:

 

Pozdro

Opublikowano
ja ma wisko skrecone na stale jednym slowem przewiercilem i skrecilem sruba tak ze mi sie kreci z obrotami silnika bo tez myslalem ze to wisko a tu lipa a uklad odpowietrzalem chyba ze 40 razy
Opublikowano

Jedrek

Visco skręcone na stałe to głupota. Silnik traci moc i pompa wody się rozpada.

Coż skoro to nie visko pozostaje Ci poprawdzać pozostałe elementy, pompa wody itp. Niewiem, trudno mi powiedzieć bo niewiem co wymieniałeś/sprawdzałeś a co nie.

Opublikowano
to masz ten sam problem co ja bylem u kumpla co robi w serwisie bmw sprawdzil i mowi ze strasznie dziwne...jutro jade do elektryka zeby mi czujniki sprawdzil i zobacze jak czujniki beda dobre to bede wymienial uszczlke pod glowica
Opublikowano

chłodnica albo nowa albo daj do fachowców to wymyją ją sodą

ja tak miałem z TDSem ale w omedze ale tam chłodnica jest o połowę mniejsza niż w e34 i nie wystarczały 3 wentylatory i 2 pompy wody

Opublikowano
jezeli ktos wczesniej sypał proszku do chłodnicy w celu porawienie szczelnosci układu mogły sie pozatykać kanaliki pomiedzy blokiem a głowica - juz nie raz tak było - ale niestety aby sie przekonać trzeba było zdjąc głowicę - płukanie nie pomagało , druga sprawa teromostat moze nie otwierac sie do końca a pozatym to temat rzeka
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
chłodnica jest dobra bo sprawdzałem idealnie przepuszcza narazie jeszcze wlałem do płukania i jeżdżę zobaczę jak nie pomoże to ściągam głowice a to znowu przestój ze 3 dni a ja nie mam czasu ma ktoś jeszcze pomysły ? :cry2:
Opublikowano
moze pompa ma plastikowy wirnik i siada powoli, dobrze odpowietrzyc, a wisco nie blokuje się [co wy macie za pomysły :shock: ], widzisz to jak masz np. 6000 obr. i wirujące śmigło -huczy pewnie jak Tatra cięzarowa, no i jak pisali wyżej pare kucy mniej ,i więcej pewno pali--pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.