Skocz do zawartości

Radio, ekonomizer, kontrolki w zegarach - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie.

Po dłuższych poszukiwaniach wreszcie trafiłem na odpowiedni dla mnie radioodtwarzacz BMW Business C RDS. Podłączenie oryginalnej kostki do wiązki instalacji radiowej w BMW zleciłem profesjonalnemu elektrykowi samochodwemu (poprzedni właściciel wyrzucił oryginalną kostkę i kombinował coś z podłączeniem radia niefabrycznego)

- zrobił jak należy , wszysko gra i buczy :D .

 

Wszystko jest okay z wyjątkiem ekonomizera :evil:

 

Podczas jazdy cały czas pokazuje maxymalne zużycie paliwa.

 

Gdy zdejmę nogę z gazu i obroty spadną do jałowych - ekonomizer opada na 0

 

Gdy wyłącze radio - podczas jazdy wskazania ekonomizera są fałszywe czytaj za niskie (wskazówka nie przekracza 10l/100km)

 

Miał ktoś z Was podobny problem :?:

Dlaczego akurat ekonomizer szwankuje po podłączeniu radia :?: .

Trochę to dziwne.

Jeśli chodzi o samego elektryka, to raczej nie winiłbym go za ten stan rzeczy - facet zna sie na robocie i podłączył wszystko tak jak należy.

 

Dzięki za wszelkie sugestie.

Edytowane przez ducat
Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko schemat i dzwonienie przewodów :idea: .Z tyłu od czujnika do licznika ( może po drodze były właściciel coś zamieszał)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

I jeszcze odnonie tego co powyżej....

 

Czy te problemy ze wskazaniami ekonomizera (opisane wyżej) + :arrow: kontrolka hamulca ręcznego, która zapala się na chwilkę tylko przy włšczaniu zapłonu (gdzy mam zacišgnięty ręczny - kontrolka nie wieci się) + :arrow: cały czas palšcy się komunikat OilService (wymieniałem olej - skasowałem - przy rozruchu mam zielone pola) (Chyba nie powinno się wiecić Oilservice podczas jazdy :shock: , przynajmniej w pištce tak nie jest)

:arrow: czy te usterki :? mogš mieć swoje ródło w legendarnych kondensatorkach zabudowanych w zegarach :?:

 

Rozbierać zegary czy nie? Co radzicie? :?:

 

To jest E30 cabrio z 1993r., więc nie tak stare z niedużym przebiegiem. W zwišzku z tym nie wiem czy kondensatorki sš do wymiany, czy może szukać usterki gdzie w okablowaniu :D

Pozdrawiam, Michał
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jesli to cos pomoze to wiedz, ze radio, obortomierz i ekonomizer sa na jednym bezpieczniku nr 21. Jesli sa na jednym bezpieczniku to maja na siebie jakis wplyw. hmmmm
Opublikowano
Z mojej strony temat uważam za zamknięty. Przyczyną usterki okazały się wyczerpane akumulatorki w zegarach. W tej chwili cała awionika :-) w mojej bmw działa bez zastrzeżeń.
Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.